نوروزی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هیچ یک از محورهای مواصلاتی استان تهران مسدود نیست/ بارش ها تا فردا ادامه دارد

مدیرکل راهداری استان تهران گفت: هیچ یک از محورهای مواصلاتی استان تهران با وجود بارش برف و باران مسدود نیست.

نوروزی مدیرکل راهداری استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه از ۲۴ ساعت گذشته شاهد افزایش حجم باران در بسیاری از محور‌های مواصلاتی استان تهران هستیم، گفت: در مناطق کوهستانی از جمله محور شمشک به دیزین بارش برف را شاهد هستیم و در محور هراز هم شاهد بارش باران و برف هستیم.

او ادامه داد: از شب گذشته با توجه به حجم بارش‌ها در کل محور‌های استان تهران شاهد بارش باران هستیم، اما خوشبختانه هیچ کدام از این محور‌ها به علت بارش باران و برف مسدود نیستند.

مدیرکل راهداری استان تهران اظهار کرد: در حال حاضر تردد در تمامی محور‌های استان تهران در جریان است، به غیر از محور شمشک به دیزین که از مدت‌ها قبل مسدود بوده است و در سایر محور‌های مواصلاتی کشور تردد روان در جریان است.


بیشتر بخوانید

کاهش ۵.۵ درصدی تردد در محور‌های برون‌شهری


نوروزی با بیان اینکه هیچ مشکلی از لحاظ تامین ماشین آلات سنگین و همچنین نیروی راهدار در کشور نداریم، افزود: حدود ۵۰۰ نیروی راهدار در محور‌های استان تهران در حال فعالیت هستند و حدود ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات از جمله نمک پاش و برف روب در تمامی محور‌ها در حال فعالیت هستند.

او بیان کرد: تا فردا بارش‌ها ادامه دارد و از روز دوشنبه هم طبق پیش بینی سازمان هواشناسی شاهد کاهش حجم بارش‌ها خواهیم بود.


بیشتر بخوانید

کاهش ۳ تا ۵ درجه‌ای دما در ۲۰ استان کشور/ بارش برف و باران ادامه دارد


مدیرکل راهداری استان تهران اظهار کرد: به تمامی مسافران توصیه می‌شود از انجام سفر‌های غیر ضروری در محور‌های استان تهران خودداری کنند و در صورت انجام سفر حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند و پیش از حرکت حتما از وضعیت محور‌ها با استفاده از سامانه ۱۴۱ مطلع شوند.

براساس این گزارش مهریاری مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرده بود که برای زمستان امسال پیش بینی‌ها حاکی از این است که بارش‌های بیشتری نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته باشیم، براساس این روند آغاز طرح راهداری زمستانی و تشکیل قرارگاه از امروز ۱۵ آبان ماه (دو هفته زودتر از سال گذشته) شروع شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار