معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دروس عملی کارشناسی‌ها حضوری می‌شود/ تکلیف واحد‌های نظری چه خواهد شد؟

کمره‌ای گفت: در حال برنامه ریزی هستیم تا دروس عملی دانشجویان مقطع کارشناسی و مابقی را به صورت حضوری برگزار کنیم.

کمره‌ای معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضوری شدن آموزش‌های دانشگاهی از امروز ۱۵ آبان اظهار کرد: دانشگاه تهران در حال برنامه ریزی است تا بتواند دروس عملی و آزمایشگاهی و پایان نامه‌ها و رساله‌های کارشناسی ارشد و دکتری را به صورت حضوری برگزار کند.

او افزود: منتظر اعلام آمادگی ظرفیت پذیرش خوابگاه‌ها از طرف معاونت دانشجویی دانشگاه تهران طی امروز و فردا هستیم تا آموزش‌های حضوری را برگزار کنیم.

کمره‌ای تصریح کرد: دروس عملی، کارگاهی، آزمایشگاهی دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران ادامه داد: در حال برنامه ریزی هستیم تا دروس نظری ابتدا برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری و سپس برای دانشجویان کارشناسی حضوری شود.

او درباره نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه تهران گفت: اگر امکان برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری باشد احتمال زیاد امتحانات پایان ترم دانشگاه تهران هم حضوری می‌شوند که در این زمینه شرایط ویروس کرونا و نکات بهداشتی تعیین کننده است و تابع مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هستیم.

کمره‌ای با بیان اینکه در حال حاضر دانشجویان برای دروس عملی در دانشگاه‌ها حضور دارند، تاکید کرد: هم اکنون ۱۷۰۰ دانشجو در خوابگاه‌های دانشگاه تهران مستقر هستند و دروس نظری هم به همان شیوه مجازی ادامه پیدا می‌کنند تا برای حضوری شدنشان برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار