اصلاح فرهنگ‌عمومی منجر به حل بسیاری از معضلات کشور می‌شود

امام جمعه رودبارجنوب گفت: اگر فرهنگ‌عمومی کشور اصلاح شود بسیاری از مسائل و معضلات کشور حل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام والمسلمین افشارمنش، امام جمعه شهرستان رودبارجنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت:  پیروی از هوای نفس یکی از بزرگترین نگرانی‌های پیامبر (ص) برای مسلمانان بعد از خود بود، خوف از پروردگار و کنترل هوای نفس باعث بهشتی شدن انسان می‌شود پیروی از هوای نفس منشا هر ظلم و ستمی است.

او در ادامه افزود: برای پیروزی در جنگ با هوای نفس باید با وسوسه‌های شیطان مقابله و مقاومت کرد ، یاد مرگ و علم و آگاهی نیز یاری کننده ما در مبارزه با نفس هستند.

امام جمعه رودبارجنوب گفت: راه‌های نفوذ شیطان امروز و فردا کردن در کار‌های خیر و به عقب انداختن کار‌های خیر است.

حجت الاسلام والمسلمین افشارمنش از حضور باشکوه مردم بصیر رودبار جنوب در تجمع بزرگداشت ۱۳ آبان ماه روز استکبارستیزی تشکر و تقدیر کرد و در ادامه گفت: شکست آمریکا در دزدی دریایی نفت ایران را مشاهده کردیم که در این رابطه باید به چند نکته اشاره کرد.

او در ادامه تشریح کرد: نظامیان آمریکایی دوباره شکست خوردند، این عملیات یک تو دهنی بزرگ برای سعودی‌هایی بود که فکر می کنند آمریکا می‌تواند از آن‌ها پشتیبانی کند و اگر بنا باشد ما نتوانیم نفت مان را صادر کنیم دیگران نیز نمی‌توانند نفتی صادر کنند

امام جمعه رودبارجنوب گفت: اصلی‌ترین راه مقابله با استکبار مقاومت است، هزینه تسلیم به مراتب بالاتر از هزینه مقاومت و ایستادگی است مقاومت باعث شده امروز آمریکا رو به زوال و افول است.

حجت الاسلام والمسلمین افشارمنش گفت: اگر فرهنگ‌عمومی کشور اصلاح شود بسیاری از مسائل و معضلات کشور حل می‌شود، چون فرهنگ زیر بنا و اصل است.

امام جمعه رودبارجنوب گفت: جمعیت کشور ما رو به پیری است، قانونی برای جوانی جمعیت مصوب مجلس شورای شده است امیدواریم زودتر به مرحله اجرا برسد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار