برگزاری مراسم یادواره شهدای گمنام و شهدای دانش آموز بخش طغرالجرد

همزمان با هفته بسیج دانش آموزی مراسم یادواره شهدای گمنام و شهدای دانش آموز بخش طغرالجرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، همزمان با هفته بسیج دانش آموزی مراسم یادواره شهدای گمنام و شهدای دانش آموز بخش طغرالجرد با حضور امام جمعه بخش، بخشدار طغرالجرد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از خانواده‌های معزز شهیدان، دانش آموزان و مردم ولایت مدار شهر کیانشهر، سلمان شهر و طغرالجرد در مصلای نماز جمعه بخش با رعایت مسائل بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام محسن سنجری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی کرمان گفت: سه رویداد مهم در روز سیزده آبان داشتیم که در این روز مردم بدی‌های آمریکا را یک جا دیدند لذا سفارتخانه را اشغال کردند که این مهم به عنوان انقلاب دوم نام گرفت.

او افزود: آمریکا سال‌ها به عنوان کدخدای منطقه بود هر کاری با نظر آمریکا صورت می‌گرفت لذا ایران در سال ۵۸ هیمنه آمریکا را در هم شکست و ایران به یک قدرت شکست ناپذیر تبدیل شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی کرمان بیان داشت: اقتدار سردار دل‌ها لرزه بر اندام دشمنان می‌انداخت و تمام طرح‌های آمریکا را منجر به شکست می‌کرد.

او افزود: الگوی شهید لندی شهدای دانش آموز دوران دفاع مقدس هستند در حالی که دشمنان به دنبال مخفی کردن الگو‌ها بودند، اما رزمنده دلاوری همچون شهید حججی در برابر دشمنان ایستادگی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در تیپ زرهی کرمان بیان داشت: یکی از مولف‌های انقلاب قدرت، شهدا هستند که قدرت جذب دارند لذا دشمنان بدنبال مخفی کردن یاد شهدا هستند در حالی که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت در راه خدا نیست.

اوادامه داد: جوانان حشد الشعبی خاری در چشم دشمنان شدند جوانان یمنی انصارالله را شکل دادند و خاری در چشم عربستان و صهیونیست‌ها شدند.

او افزود: دزدی نفتی آمریکایی‌ها که به تصویر کشیده شد و قدرت سپاه پاسداران را به رخ جهانیان نشان داد نشان از اقتدار نیرو‌های مسلح ایران اسلامی دارد.

حجت الاسلام سنجری تصریح کرد: دشمنان از تشکیل نیروی مقاومت در آمریکا وحشت دارند که این مهم به برکت خون پاک شهداست شهیدانی که بر پشتیبانی از ولایت و رهبری تاکید دارند.

او افزود: سردارشهید حاج قاسم سلیمانی همواره خود را سرباز ولایت و رهبری می‌دانست شهید مرحمت بالازاده با اجازه ولایت و رهبری به مبارزه با دشمن مبادرت کرد و ماندگار تاریخ شد.

نماینده ولی فقیه در تیپ زرهی استان کرمان گفت: شهید علی عرب وقتی کوله پشتی اش آتش گرفت خود سوخت تا مسیر پیشروی رزمندگان هموار شود.

حجت الاسلام سنجری تاکید کرد: باید همواره از مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی محافظت کنیم شخصیتی که بیش از ۴۱ سال در راه مبارزه با اشرار و دشمنان ایستادگی کرد.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار