در پی وقوع سیلاب در برخی نقاط کشور؛

رئیس جمهور با استاندار آذربایجان غربی و فرماندار مهاباد تلفنی گفتگو کرد

رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان غربی و فرماندار مهاباد، پیگیر آخرین وضع در مناطق سیل‌زده شد و دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در پی وقوع سیل در برخی شهرهای استان به ویژه مهاباد، آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان غربی و فرماندار مهاباد، پیگیر آخرین وضع در مناطق سیل‌زده شد و دستورات لازم را صادر کرد.

رئیس جمهور که در نهمین سفر استانی به سمنان رفته است، در گفتگو‌های تلفنی جداگانه با استاندار آذربایجان غربی و فرماندار مهاباد، ضمن دریافت گزارش آخرین وضع مناطق سیل‌زده در مهاباد و میزان خسارات وارده و شرایط مردم، دستور‌های لازم را صادر کرد.

آیت‌الله رئیسی همچنین در همین زمینه دستور‌هایی خطاب به وزیر کشور و معاون اجرایی رئیس جمهور صادر کرد.

تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان مهاباد

رئیس جمهور با استاندار آذربایجان غربی و فرماندار مهاباد تلفنی گفتگو کرد

در پی تماس تلفنی ریاست جمهور با استاندار آذربایجان غربی و دستور ویژه وی بر رفع مشکلات ناشی از سیل در مهاباد صبح امروز جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در مهاباد برگزار شد.

امیر عباس جعفری مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در پی وقوع سیل روز چهارشنبه در منطقه مکریان مهاباد، بلافاصله با دستور استاندار محترم تمامی دستگاههای خدمات رسان و امدادی وارد عمل شدند.

جعفری افزود : خوشبختانه این سیل خسارت جانی نداشت و امروز جمعه نیز در ادامه پیگیری های مقام عالی استان جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور معاون عمرانی استاندار در فرمانداری مهاباد تشکیل و مقرر شد تمامی موارد و خسارت های ناشی از سیل ارزیابی و حداکثر تا پایان وقت امروز جمعه به سازمان مدیریت بحران کشور ارسال شود.

وی ادامه داد: با تلاش شهرداری و ‌دستگاههای خدمات رسان امروز وصعیت در مناطق سیل زده به حالت عادی بر می گردد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.