نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

هیچ خیری در تسلیم شدن در مقابل آمریکا نیست

امان الله علیمرادی، نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی یوم الله ۱۳ آبان را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امان الله علیمرادی، نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار ستیزی را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله القاصم الجبارین

سیزدهم آبان، مظهر استکبارستیزی ملّت ایران بود. ستیزه‌گری با رژیم‌های مستکبر، ستیز با فساد، ظلم و شیطنت است.

استکبار، جامع زشتی‌ها، بدی‌ها، ستم، فساد و افساد‌ها و شیطنت‌ها است. ستیزه‌گری با پدیده استکبار، عین عقلانیت و تسلیم شدن و زیر بار رفتن، ضد عقلانیت است.

رژیم استکباری آمریکا، رژیمی جنگ‌افروز، تروریست، تروریست‌پرور، مداخله‌گر، فاسد، مفسد، انحصارطلب و عهد شکن است.

در ماجرای تسخیر لانه جاسوسی، شروع کننده ایران نبود، آن‌ها شروع‌کننده بودند. قرآن کریم هم در یک موردی می‌گوید: «وَ هُم بَدَءوکُم اَوَّلَ مَرَّة» اول آن‌ها شروع کردند.

بلافاصله بعد از انقلاب به سفارت آمریکا حمله نشد، سفارت در اولِ انقلاب دایر بود. آن‌ها شروع کردند علیه انقلاب اقدام کردند، در آمریکا گروه تروریستی راه انداختند، گروه‌های کودتاگر به وجود آوردند و تمهید و برنامه‌ریزی کردند. در سفارت تمهیدات جاسوسی عظیمی را فراهم کردند، پس آن‌ها شروع کردند.

وقتی که شروع کردند، حرکت دانشجویان هم در تسخیر سفارت، حرکت دفاعی، به‌جا، به‌موقع و عقلانی بود و همه می‌دانند تسلیم شدن در مقابل آمریکا، هیچ خیری ندارد و ارزش حیات به آزادی، استقلال و نپذیرفتن سلطه زورگویان است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.