آغاز چهارمین همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش‌آموزی در کردستان

چهارمین همایش ملی دستاورد‌های ورزش دانش‌آموزی با محوریت کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان در قالب طرح کوچ در اردوگاه شهیدسلیمان خاطر سنندج آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان امروز در آیین افتتاحیه همایش ملی دستاورد‌های ورزش دانش‌آموزی اظهار داشت: استان کردستان سه دوره میزبان همایش دستاورد‌های ورزش دانش آموزی بوده و امسال نیز برای چهارمین سال میزبان برگزاری این همایش با محوریت طرح کوچ (کنترل چاقی و اضافه وزن) است.

 قربانی علمی و تخصصی کردن فعالیت‌های ورزشی در مدارس را از مهمترین اهداف همایش اعلام کرد و گفت: بیش از ۴۰۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد که از این تعداد حدود ۳۰۲ مورد به لحاظ علمی انتخاب شده و در این ۲ روز تعدادی از آن‌ها ارائه خواهند شد.

او با بیان اینکه حدود ۷۵ درصد مقالات دریافتی همایش مربوط به افرادی است که با دانش آموزان کار می‌کنند؛ گفت: ۶۵ درصد شرکت کنندگان سومین همایش در همایش دوم هم حضور داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: بسته تحولی وزارت آموزش و پرورش با عنوان طرح کوچ اثربخشی بسیار خوبی بردانش‎‌آموزان گذاشته و این طرح علاوه بر تاثیرات درون سازمانی، تاثیر و مشارکت برون سازمانی نیز با خود به همراه داشته است.

قربانی ابراز امیدواری کرد، این همایش علمی بتواند در آینده با شناسایی نقاط ضعف و استمرار نقاط قوت به صورت ۲ سالانه همچنان پایدار بوده واستمرار داشته باشد.

چهارمین همایش ملی دستاورد‌های ورزش دانش‌آموزی با محوریت طرح کوچ (کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان) ۱۲ و ۱۳ آبان به صورت ترکیبی (حضوری- مجازی) و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در سنندج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.