چهارمین همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش‌آموزی به میزبانی سنندج برگزار می شود

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از برگزاری چهارمین همایش کشوری دستاوردهای ورزش دانش آموزی با محوریت طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان در 12 و 13 آبان ماه جاری به میزبانی کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت: استان کردستان سه دوره میزبان همایش تحت دستاورد‌های ورزش دانش آموزی بوده و امسال نیز برای چهارمین سال این همایش را با محوریت طرح کوچ (کنترل چاقی و اضافه وزن) برگزار می‌کند.

قربانی با اشاره به اهمیت اجرای طرح کوچ و گفتمان سازی قابل قبول آن، همایش چهارم را مهم اعلام کرد و گفت: چالش‌های طرح کوچ و راهکار‌های بهبود اجرا، تدوین الگوی جامع طرح کوچ، پیامد‌های رفتاری و حرکتی و متابولیکی چاقی و اضافه وزن، شیوه‌های بهینه مداخله در کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان و چاقی و ساعت درس تربیت بدنی، محور‌های اصلی این همایش است.

او افزود: در بخش ویژه همایش نیز آینده پژوهی در طرح کوچ، اقدام پژوهی و درس پژوهی با محوریت طرح کوچ تعریف شده و فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه، پوستر، عکس، پویانمایی و کاریکاتور در بخش فرعی همایش مد نظر قرار گرفته است.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: در مجموع ۴۲۹ اثر در بخش اصلی، فرعی و ویژه این همایش در دبیرخانه اعلام وصول شده که پس از انجام مراحل داوری، ۳۰۲ اثر مورد پذیرش قرار گرفتند.

قربانی با اشاره به مشارکت اساتید برجسته حوزه تربیت بدنی کشور در این همایش گفت: پنج کارگاه جانبی نیز برای استفاده معلمان تربیت بدنی استان به صورت حضوری در نظر گرفته شده است.

چهارمین همایش ملی دستاورد‌های ورزش دانش‌آموزی با محوریت طرح کوچ (کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان) ۱۲ و ۱۳ آبان به صورت ترکیبی (حضوری- مجازی) و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در سنندج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.