صرفه جویی ۷ میلیون لیتر سوخت مایع در جنوب آذربایجان غربی

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: ۷ میلیون لیتر در سوخت مایع جنوب آذربایجان‌غربی صرفه‌جویی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سیدجواد فیض‌حسینی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب اظهار کرد: در سال جاری هفت میلیون لیتر سوخت مایع از سهمیه مصرفی ۳۵ واحد صنعتی در جنوب آذربایجان‌غربی صرفه جویی شده است.

وی افزود: این مهم در راستای اجرای مصوبه شورای اقتصاد برای جایگزینی سوخت گاز طبیعی به جای سوخت مایع و با بازدید‌های منظم، برآورد و کنترل همه واحد‌های تولیدی و صنعتی جنوب استان تحقق یافته است.

فیض حسینی اضافه کرد: همکاری مستمر واحد مهندسی فرآورده‌های این منطقه با دستگاه‌های متولی، اداره‌های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، امور منابع آب، راه و شهرسازی و همچنین ارائه راهکار‌های لازم توسط واحد مهندسی فرآورده‌های منطقه و تعامل صاحبان مصرف کنندگان عمده ۸ شهر جنوب آذربایجان غربی از دیگر عوامل صرفه‌جویی در مصرف این سوخت است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب بیان کرد: با توجه به گستردگی پهنای مرزی این منطقه و در راستای پیشگیری از قاچاق سوخت و حفظ ثروت ملی، با برنامه ریزی و بازدید‌های منظم کارشناسان سرویس‌های صنعتی منطقه میاندوآب، از ابتدای اجرای این طرح از سال ۱۳۹۷ تاکنون ۲۰۹ واحد مصرف کننده عمده سوخت مایع واحد مصرفی خود را به گاز طبیعی تبدیل کرده‌اند.
فیض حسینی اذعان کرد: این امر باعث صرفه جویی ۴۵ میلیون لیتر سوخت مایع از اغاز این طرح تاکنون در منطقه میاندوآب شده است.

منطقه میاندوآب با داشتن هشت ناحیه و ۱۰۱ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۴۳۸ مصرف کننده عمده مسوولیت تامین و توزیع ۴ نوع فرآورده‌های نفتی را به ۸ شهر جنوب استان آذربایجان غربی برعهده دارد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.