کمپ تیم‌های ملی بیسبال در مجموعه انقلاب کرج راه اندازی می‌شود

هومن منصوریان گفت: برای توسعه بیسبال در کشور نیاز مبرم داریم که چند آکادمی تاسیس کنیم و در تلاش هستیم که در مجموعه انقلاب کرج کمپ تیم‌های ملی راه اندازی شود.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون انجمن‌های ورزشی، هومن منصوریان، رئیس انجمن بیسبال و سافتبال کشور اظهار داشت: بیش از دو سال و نیم است که پیگیر تعیین وضعیت زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب کرج هستیم و یک طرح جامع و کامل را برای تاسیس و راه اندازی این کمپ به اداره کل ورزش و جوانان استان البرز ارائه داده ایم؛ اما متاسفانه بار‌ها با موانع مختلف مواجه شده ایم و این بیشتر به خاطر تغییرات در مدیریت این اداره بوده است.

منصوریان در خصوص شرایط واگذاری این مجموعه تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده است که چون زمین این مجموعه معارض دارد و در مبحث شهری اجازه واگذاری به بخش خصوصی فراهم نیست؛ گرچه اداره کل با تصمیم جانعلی، مدیر کل این حوزه تصمیم داشت که سیستم اداری این مجموعه را به یکی از تیم‌های فوتبال واگذار کند، اما با مخالفت و پیگیری‌های ما این موضوع منتفی شد.

وی افزود: به هر حال در شرایط جدید قرار است که اداره کل این مجموعه را به هیئت انجمن‌های ورزشی استان البرز واگذار کند و ما از طریق هیئت برای گرفتن این مجموعه، تجهیز و تاسیس کمپ تیم‌های ملی بیسبال اقدام خواهیم کرد که در این خصوص به زودی جلسه‌ای با هیئت انجمن‌های ورزشی برگزار می‌کنیم تا شرایط واگذاری را بررسی کنیم.

رئیس انجمن بیسبال و سافتبال ایران با تاکید بر لزوم حمایت دستگاه ورزش کشور از راه اندازی این پروژه گفت: بیسبال یک رشته المپیکی و لازم است که این رشته پرمخاطب حداقل یک مکان و جایگاه برای تیم‌های ملی خود داشته باشد و از وزارت ورزش و جوانان، اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و هیئت انجمن‌های ورزشی این استان درخواست دارم که در این راه ما را حمایت کنند تا سرپناهی برای بیسبالیست‌های ملی پوش کشورمان احداث کنیم.

وی در خصوص وضعیت چمن این مجموعه اذعان داشت: زمین چمن این استادیوم قابلیت بازی بیسبال را دارد و حتی ما از یک تیم کارشناسی که مسئولیت ارزیابی ورزشگاه آزادی تهران را داشته است، درخواست کردیم که شرایط چمن را بررسی کند و فقط بعضی از نقاط این زمین نیاز به اصلاحات دارند که قطعا این نقایص را برطرف خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار