دیدار روسای کمیته ملی المپیک و فدراسیون انجمن‌های ورزشی با رئیس فدراسیون جهانی بیسبال و سافتبال

رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی با رئیس فدراسیون جهانی بیسبال و سافتبال در خلال اجلاس ANOC (انجمن کمیته‌های ملی المپیک) در شهر کرت یونان با هم دیدار کردند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون انجمن‌های ورزشی، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی و عضو هیئت اجرایی المپیک با ریکاردو فراکری رئیس فدراسیون جهانی بیسبال و سافتبال دیدار و در خصوص لزوم توسعه این رشته ها به عنوان دو رشته المپیکی در ایران گفت و گو کردند.

در این جلسه رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی از ریکاردو فراکری برای حضور در ایران دعوت کردند تا شرایط و برنامه ریزی در جهت توسعه و گسترش بیسبال و سافتبال در کشورمان پیگیری شود.

رئیس فدراسیون جهانی بیسبال و سافتبال با استقبال از سفر به کشورمان گفت: من قبلا هم به ایران آمده ام و به خوبی می دانم که بیسبال و سافتبال در ایران در مسیر تعمیم و پیشرفت قرار گرفته اند و مسلما ما از این علاقه مندی و فعالیت‌های بهینه حمایت خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: فدراسیون جهانی یک رشته جدید را هم تحت پوشش قرار داده است و از شما درخواست می کنم که حتما این رشته را در قالب بیسبال و سافتبال در ایران راه اندازی و پشتیبانی کنید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار