سخنگوی کاخ سفید: علی رغم دریافت واکسن به کرونا مبتلا شده ام/ دیداری با بایدن نداشتم

سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای با اعلام ابتلای خود به بیماری کرونا تاکید کرد که در روز‌های اخیر دیداری با بایدن نداشته است.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جنیفر ساکی، سخنگوی کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تست کووید-۱۹ وی مثبت بوده و به کرونا مبتلا شده است.

وی در ادامه این بیانیه آورده است: من در چهارشنبه با هماهنگی تیم پزشکی و درمانی کاخ سفید و با توجه به اینکه تست کرونای یکی از اعضای خانواده‌ام مثبت اعلام شه بود تصمیم گرفتم تا همراه جو بایدن، رئیس جمهور عازم سفر خارجی نشوم.

ساکی با اعلام این موضوع که از آن زمان تا به امروز در قرنطینه به سر می‌برد، گفت: تست کرونا من در روز چهارشنبه منفی بوده است.

سخنگوی کاخ سفید در بیانیه خود آورده است که؛ تست‌های کرونای وی در روز‌های پنج شنبه، جمعه و شنبه نیز منفی بوده، اما تست وی در روز یک شنبه مثب اعلام شده است.

وی افزود: من از روز چهارشنبه تا امروز هیچ گونه تماسی با جو بایدن و دیگر اعضای ارشد کارکنان کاخ سفید نداشته ام و آخرین بار روز سه شنبه بایدن را آن هم در محوطه ملاقات کرده ام که فاصله اجتماعی میان ما شش فوت بوده و هر دو نیز ماسک داشتیم.

سخنگوی کاخ سفید با بیان اینکه من واکسن زده ام و از این امر تقدیر و تشکر می‌کنم، گفت: با توجه به تزریق واکسن علائم ناچیزی دارم.

ساکی ادامه داد: علائم بیماری کرونا در من به گونه‌ای است که قادر هستم کار‌های اداری خود را از منزل انجام دهم.

وی اعلام کرد: قرار است تا ده روز آینده در قرنطینه باشم و پس از تست منفی و با توصیه پزشکان به محل کار خود باز می‌گردم.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در حال حاضر برای شرکت در نشست گروه ۲۰ در ایتالیا به سر می‌برد و قرار است پس از آن نیز به اسکاتلند رفته و دیداری با پاپ داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساکی ، بایدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار