تکنولوژی بومی به استقلال کشور و برون رفت از مشکلات کمک می‌کند

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ضرورت تقویت دانش بومی در کشور، گفت: تکنولوژی بومی به استقلال کشور و برون رفت از مشکلات کمک می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در دیدار مدیرکل و کارکنان سازمان پدافند غیر عامل استان کرمانشاه گفت: تقویت دانش بومی برای برون رفت از مشکلات در حوزه‌های مختلف ضرورت دارد.

او افزود:استقلال با شعار درست نمی‌شود، با کار به دست می‌آید و اگر استقلال می‌خواهیم باید عمیق فکر کنیم و در کار‌ها صداقت داشته باشیم و از دانش بومی و مدیریت‌های متخصص و متعهد بهرمند شویم.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: استقلال و خود کفایی همواره مورد تأکید امام راحل و مقام معظم رهبری است که امروز در دنیا مطرح هستیم و این موقعیت هزینه دارد و باید هزینه‌ها را با آگاهی، صداقت، کار علمی و با پشتوانه تعهد و تخصص ایرانی انجام دهیم.

علما با اشاره به مشکلات اخیر سوخت در کشور بیان کرد: ممکن است مشکلات سوخت برای برق، آب، گاز و … ایجاد شود و باید مجهز باشیم و با علم روز به مقابله با تهدیدات بپردازیم.

او در خصوص اهمیت صرفه‌جویی حامل‌های انرژی توسط مردم و ضرورت فرهنگ سازی در این زمینه اظهار داشت: باید مصرف مردم را مدیریت کنیم، استقلال با شعار درست نمی‌شود و باید برای مشکلات کشور جایگزین داشته باشیم و بیشتر به فکر آینده باشیم و باید سیستم‌های ما بومی شوند و اگر از تکنولوژی بومی استفاده کنیم و وابسته به دیگران نباشیم آینده کشور را تضمین کرده‌ایم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به مشکلات جامعه، گفت: با شعار کار درست نمی‌شود و باید با مدیریت علمی و بهینه و بومی مشکلات حل شود و برنامه‌ها این باشد که مخصوصاً در کار‌های بزرگ تخصص و تعهد در کنار یکدیگر باشند و با پیش بینی مشکلات، قبل از وقوع آنها، مشکلات و تنگنا‌ها را مدیریت کنیم.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.