دومین رویداد بین المللی کارآفرینی (تاک ۲) برگزار می‌شود

دبیر کمیته علمی رویداد و معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری آذربایجان غربی از برگزاری دومین رویداد بین المللی مجازی کارآفرینی تاک ۲ با همکاری پارک علم و فناوری و کمیته امداد امام (ره) استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، فتحعلی لو دبیر کمیته علمی رویداد و معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری این رویداد در سطح ملی و بین المللی، اظهار کرد: رویداد تاک ۲ در محور‌های کسب و کار‌های بدون سرمایه، کسب و کار‌های کم سرمایه بر و انقلاب اقتصادی و نقش آن در ایجاد کسب و کار‌های کوچک می‌باشد.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال ایده‌ها تا ۳۰ آبان ۱۴۰۰ می‌باشد، افزود: این رویداد در مورخ ۲۴ آذر ۱۴۰۰ در محل هتل بین المللی آنا اورمیه برگزار خواهد شد.

دبیر کمیته علمی رویداد تاک ۲ درباره جوایز و مشوق‌های ایده‌های برتر رویداد توضیح داد: پرداخت جایزه نقدی، تسهیلات کارفرمایی، حمایت از تبدیل ایده به کسب و کار نوآورانه و امکان استقرار تیم‌های کارآفرینی در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی از جمله جوایز و مشوق‌های در نظر گرفته شده برای این رویداد است.

 فتحعلی لو درباره نحوه ارسال و ثبت ایده در سامانه تاک نیز افزود: علاقه مندان می‌توانند ایده خود را از طریق مراجعه به وبسایت مرکز تخصصی ایده پردازی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی به نشانی tak.wastp.ir ثبت و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۴۴۳۳۴۵۰۱۰۳ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.