زمان چهارمین ماموریت خدمه ناسا با نام Crew-۳ به فضا مشخص شد

صفحه رسمی مجازی ناسا در آخرین فعالیت خود جزئیاتی را از ماموریت جدید این سازمان منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ناسا همواره درحال کشف حقایقی جدید از دنیای خارج از دایره کره زمین بوده و در این راه نیز پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. در جدیدترین خبری که این سازمان فضایی در صفحه مجازی خود منتشر کرده، زمان چهارمین ماموریت خدمه ناسا با همکاری SpaceX مشخص شده است. بر اساس این پست قرار است این سفر برای شش ماه و در راستای پژوهش‌های علمی بر روی توسعه سفر‌های تجاری مقرون به صرفه انجام شود.

سازمان فضایی ناسا در آخرین پست اینستاگرامی خود اسامی فضانوردانی که در این ماموریت فضایی به خارج از جو زمین اعزام می‌شوند را اعلام کرده و همراهان این ماموریت را نیز معرفی کرده است. بر اساس این پست باید در هفته آینده منتظر اطلاعات تکمیلی ماموریت Crew-۳ باشیم.


بیشتر بخوانید


ناسا در پست مجازی صفحه رسمی اش نوشته است: "در حال آماده شدن برای فرستادن اژد‌ها به فضا هستیم! Crew-۳، چهارمین مأموریت خدمه ما با SpaceX برای توسعه سفر‌های تجاری مقرون به صرفه بوده که قرار است یکشنبه ۳۱ اکتبر (۲:۲۱ صبح EDT/۰۶: ۲۱ UTC) به مدت شش ماه علمیاتی انجام شود و در طی آن قرار است در ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) مطالعات جدیدی صورت گیرد.

در این عکس (از چپ به راست)، فضانوردان ESAMatthiasMaurer، تام مارشبورن راجا و کایلا برای حضور در مأموریت آموزشی از اوایل ماه جاری در فضاپیمای Crew Dragon شرکت SpaceX با نام استقامت می‌نشینند. راجا چاری و کایلا بارون اولین اعضای جدیدترین کلاس فضانوردان ناسا ("لاک پشت ها") هستند که به مدار زمین پرتاب شده و سفر‌های فضایی را برای نسل بعدی بشریت ادامه می‌دهند. ماتیاس مورر آلمان دومین فضانورد آژانس فضایی اروپاییان است که در ماموریت خدمه تجاری شرکت می‌کند.

هفته آینده هفته لانچ شدن است بنابراین منتظر به روز رسانی‌های بیشتر Crew-۳ و نحوه گسترش مرز‌های تحقیق و اکتشاف باشید!"

پست ناسا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.