تصاویر جاسوسی از خودروی جدید مرسدس با نام احتمالی AMG GLC 43

تصاویر جاسوسی از خودروی جدید مرسدس به همراه اطلاعاتی تازه منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از motor1؛ ما عکس‌های جاسوسی از نسل بعدی مرسدس بنز GLC و AMG ۶۳ را دیده‎ایم، اما این اولین برخورد ما با نسخه "AMG Lite" است که معلوم نیست نام "۴۳" را برای خود حفظ کند یا خیر. مجله آلمانی Auto Bild گزارش می‌دهد که AMG C۴۳ برای سری بعدی به نام C۴۵ ارتقا می‌یابد.

همچنین دسته جدیدی از عکس‌های جاسوسی منتشر شده است که نسخه جدیدتر را نشان می‌دهند و به راحتی می‌توان متوجه شد که خودروی آزمایشی دارای ترمز‌های ضعیف تری است .

تصاویر جاسوسی از خودروی جدید مرسدس

احتمال داده می‎شود هر دو مدل AMG GLC تقریباً چند سیلندر خود را از دست خواهند داد. مدل ۴۳ از یک موتور ۶ سیلندر ۳.۰ لیتری دوقلو به یک ۲.۰ لیتری چهار سیلندری کاهش پیدا می‎کند در حالی که مدل ۶۳ V۸ قرار است توربوشارژ ۴.۰ لیتری V۸ را با یک مدل M۱۳۹ مشابه GLC ۴۳ جایگزین کند. هر دو خودرو دارای پیکربندی‌های متفاوتی هستند که از موتور تغذیه کننده خودرو‌های جمع و جور با نشان ۴۵ اقتباس شده است.

تصاویر جاسوسی از خودروی جدید مرسدس

با وجود کاهش حجم، ما در هر دو مورد انتظار قدرت بیشتری را داریم. در مورد C۶۳، این یک هیبرید پلاگین با یک توربوشارژر برقی است که از One hypercar وام گرفته است تا توربو لگ را از بین ببرد. موتور ترکیبی به احتمال زیاد در هر زمان بیش از ۵۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و حداکثر گشتاور موقت بیش از ۶۰۰ اسب بخار را فراهم می‌کند، بنابراین به راحتی از C۶۳ S فعلی با قدرت ۵۰۳ اسب بخار پیشی می‌گیرد.

 خودروی جدید مرسدس با نام احتمالی AMG GLC 43

در مورد جایگزینی GLC 43 ، ممکن است هیبریدی با e-turbo نباشد، اما باید از مدل فعلی و قدرت 385 اسب بخار آن پیشی بگیرد زیرا موتور احتراق در خودروهای "45" ، 416 اسب بخار است.

 خودروی جدید مرسدس با نام احتمالی AMG GLC 43

ما به زودی در حالی که به زمان عرضه AMG C43/45 و C63 در سال 2022 نزدیک می‎شویم با عملکرد GLC بیشتر آشنا خواهیم شد. کراس اوور نسل بعدی برای سال آینده برنامه ریزی شده است و احتمالاً AMG ها در سال 2023 وارد بازار می شوند.

مرسدس AMG GLC 43 2023


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: اتومبیل ، مرسدس بنز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار