اهدای ۱۰ عدد کپسول اکسیژن و وسایل حفاظت شخصی به بیمارستان شهید زاده بهبهان

سرپرست بیمارستان شهید زاده بهبهان گفت: ۱۰ عدد کپسول اکسیژن ۱۰ لیتری و وسایل حفاظت شخصی از سوی خانواده خیر پرتابیان به این بیمارستان اهدا شد.

ابوالحسن زاده سرپرست بیمارستان شهید زاده شهرستان بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت:  ۱۰ عدد کپسول اکسیژن ۱۰ لیتری به همراه تجهیزات مربوطه و وسایل حفاظت شخصی به مبلغ ۳۰ میلیون تومان از سوی خانواده خیر نیک اندیش پرتابیان به بیمارستان شهید زاده اهدا گردید.

او ضمن تقدیر و تشکر از تمامی خیران، نیکوکاران و همنچنین خانواده پرتابیان از این اقدام خیرخواهانه اظهار داشت: حمایت‌های مردمی و خیرین سلامت در زمان مقابله با بحران کرونا کمک زیادی به جبهه سلامت شهرستان نموده است.

ابوالحسن زاده تصریح کرد:  همراهی و همدلی مردم و خیران به همکاران ما انرژی مضاعفی بخشیده است تا با تلاش هرچه تمام‌تر به مراقبت از بیماران بپردازند.

بیمارستان دکتر شهیدزاده واقع در بهبهان بیمارستانی است آموزشی- درمانی و فوق تخصصی وابسته به دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی این شهرستان که در حال حاضر دارای ۱۵۸ تخت ثابت  است که در سال ۱۳۴۷ شمسی با ۲۵ تخت ثابت تأسیس گردید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.