نیکوکاران دست مهربانی بر سر بیماران کرونایی و سرطانی می‌کشند

مدیر درمانگاه خیریه سیدالساجدین(ع) اهواز آخرین خدمات درمانی ارائه شده به بیماران مبتلا به کرونا و سرطانی با همت نیکوکاران و خیرین را تشریح کرد.

سیمین سیاف، مدیر موسسه خیریه سیدالساجدین (ع) اهواز در تشریح خدمات درمانی ارائه شده به بیماران تحت پوشش این موسسه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به تداوم کرونا ویروس و لزوم استفاده برخی از بیماران از تجهیزات تنفسی، تامین وسایل ضروری در این زمینه و تحویل آن‌ها به صورت امانت در دستورکار قرار گرفت.

او با بیان اینکه ۲ کپسول اکسیژن به همراه مانومتر از طرف قاسمی کیا و هیات ام البنین (س)، یک عدد مانومتر از طرف بهروزی کیا، وقف مرحوم مندیل زهیری و ۶ عدد مانومتر از طرف رضائی فرزام به نیت مرحومه حاجیه قمر میرچی به موسسه اهدا شده است، افزود: طی روز‌های اخیر ۶ کپسول اکسیژن همراه با مانومتر به بیماران مبتلا به کرونا به صورت امانت داده ایم.

سیاف به اهدا ۱۲ عدد مرغ و ۵ عدد روغن به نیازمندان تحت پوشش از سوی یکی از نیکوکاران همیشه در صحنه اشاره کرد و بیان داشت: نامه برای ۱۲ بیمار جهت دریافت رایگان دارو از داروخانه و ۷ نفر مددجوی تحت پوشش موسسه برای ویزیت و درمان رایگان در درمانگاه خیریه امام سجاد (ع) صادر شد.

به گفته مدیر موسسه خیریه سیدالساجدین (ع) اهواز؛ همچنین ۸ بسته ۳۰ تایی کیسه کلستومی با همت و کمک‌های نقدی نیکوکاران خریداری و به در اختیار بیماران مبتلا به سرطان روده قرار گرفت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.