آخرین وضعیت صدور احکام شهرداران استان کرمانشاه

مدیرکل دفتر شهری و شورا‌های استانداری کرمانشاه آخرین وضعیت صدور احکام شهرداران پیشنهادی شهر‌های استان کرمانشاه را تشریح کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سلیم ساسانی مدیرکل دفتر شهری و شورا‌های استانداری کرمانشاه اسامی شهرداران پیشنهادی شهر‌های استان و آخرین وضعیت صدور احکام این افراد را به شرح زیر اعلام کرد:

کرمانشاه: در حال حاضر گزینه‌ای از سوی شورای شهر کرمانشاه بعنوان شهردار به استانداری معرفی نشده و آقای امیر رحیمی فعلا سرپرستی شهرداری کرمانشاه را بر عهده دارد.

قصرشیرین: آقای بهزاد باقری در تاریخ ۳ شهریور از سوی شورای شهر قصرشیرین به عنوان شهردار به استانداری معرفی شده که در حال حاضر وضعیت صدور حکم شهردار پیشنهادی در دست بررسی است.

سرپلذهاب: آقای برزو صیادی در تاریخ ۹ شهریور از سوی شورای شهر سرپلذهاب به عنوان شهردار به استانداری معرفی شده که در حال حاضر وضعیت صدور حکم شهردار پیشنهادی در دست بررسی است.

گیلانغرب: آقای رضا عزیزی در تاریخ ۶ شهریور از سوی شورای شهر گیلانغرب به عنوان شهردار به استانداری معرفی شده که در حال حاضر وضعیت صدور حکم شهردار پیشنهادی در دست بررسی است.

اسلام آبادغرب: آقای بهنام افشین در تاریخ ۷ مهر از سوی شورای شهر اسلام آبادغرب به عنوان شهردار به استانداری معرفی شده که در حال حاضر وضعیت صدور حکم شهردار پیشنهادی در دست بررسی است.

جوانرود: تا کنون از سوی شورای شهر گزینه‌ای بعنوان شهردار پیشنهادی به استانداری معرفی نشده است.

روانسر: آقای علی میری در تاریخ ۱۶ شهریور از سوی شورای شهر روانسر به عنوان شهردار به استانداری معرفی شده که در حال حاضر وضعیت صدور حکم شهردار پیشنهادی در دست بررسی است.

پاوه: آقای سالم مرادی در تاریخ ۲۲ مهر از سوی شورای شهر پاوه به عنوان شهردار به استانداری معرفی شده که در حال حاضر وضعیت صدور حکم شهردار پیشنهادی در دست بررسی است.

تازه آباد: آقای جمال محمودی در تاریخ ۴ شهریور از سوی شورای شهر تازه آباد به عنوان شهردار به استانداری معرفی شده که پس از بررسی، به عنوان شهردار مورد تایید قرار نگرفته است.

کنگاور: آقای علی مرادی در تاریخ ۱۷ شهریور از سوی شورای شهر کنگاور به عنوان شهردار به استانداری معرفی شده که در حال حاضر وضعیت صدور حکم شهردار پیشنهادی در دست بررسی است.

صحنه: آقای کیومرث اسدی در تاریخ ۱۳ شهریور از سوی شورای شهر صحنه به عنوان شهردار به استانداری معرفی شده که در حال حاضر وضعیت صدور حکم شهردار پیشنهادی در دست بررسی است.

هرسین: آقای شورش فرامرزی از سوی شورای شهر هرسین به عنوان شهردار به استانداری معرفی شده که قبل از صدور حکم، آقای فرامرزی انصراف داده و شورای شهر هنوز گزینه جدیدی معرفی نکرده است.

سنقر: آقای محمد ابراهیم بشیری در تاریخ ۲۵ مهر از سوی شورای شهر به عنوان شهردار به استانداری معرفی شده که در حال حاضر وضعیت صدور حکم شهردار پیشنهادی در دست بررسی است.

حمیل: حکم انتصاب آقای حمید شهبازی در تاریخ ۲۵ مهر بعنوان شهردار حمیل از سوی استاندار امضاء شده است.

کرندغرب: حکم انتصاب آقای فرامرز احمدیان فر در تاریخ ۱۱ مهر بعنوان شهردار کرندغرب از سوی استاندار امضاء شده است.

ریجاب: حکم انتصاب آقای کامران رحمانی در تاریخ ۲۵ مهر بعنوان شهردار ریجاب از سوی استاندار امضاء شده است.

گهواره: حکم انتصاب آقای اردشیر فاتحی در تاریخ ۱۱ مهر بعنوان شهردار گهواره از سوی استاندار امضاء شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.