فخری:

به دنبال انتخاب شهرداری قوی هستیم

عضو شورای شهر کرمانشاه با اشاره به برخی رایزنی‌های صورت گرفته در خصوص انتخاب شهردارکرمانشاه گفت : به دنبال انتخاب شهرداری قوی هستیم و قصد کوتوله پروری نداریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، پوریا فخری عضو شورای شهر کرمانشاه با اشاره به پیگیری اعضای شورای شهر در خصوص انتخاب شهردار گفت : در این زمینه رایزنی‌هایی صورت گرفته و اشخاصی هم خودشان با شورای شهر رایزنی داشته اند.

او گفت : شورای شهر جدید به دنبال انتخاب یک شهردار قوی، شجاع و سالم است و به هیچ عنوان قصد کوتوله پروری نداریم.

فخری افزود: باید کسی برای تصدی شهرداری کرمانشاه انتخاب شود که به این جایگاه شان و اعتبار بدهد و بتواند کرمانشاه را از مشکلات فعلی بیرون بکشد.

عضو شورای شهر کرمانشاه تجربه و علم و تخصص را لازمه کار شهردار کرمانشاه دانست و افزود: در کنار این دو، نیاز است که شهردار جدید رزومه قوی داشته باشد و بتواند از عهده مدیریت کلانشهر کرمانشاه برآید.

فخری ادامه داد: کسی باید انتخاب شود که به شهرداری کرمانشاه به عنوان سکوی پرتاب نگاه نکند و تمام هم و غم خود را برای پیشرفت و آبادانی این شهر صرف کند.

این عضو شورای شهر کرمانشاه گفت: در زمینه انتخاب شهردار با برخی شهرداران قبلی کرمانشاه صحبت شده است، اما همه چیز در نهایت به معرفی تمام گزینه‌ها و بررسی رزومه کاری آن‌ها بستگی دارد.

او افزود: در انتخاب شهردار کرمانشاه باید نگاه ما کلان باشد و بومی و غیربومی تفاوتی ندارد و فارغ از این موضوع اگر فردی با رزومه قوی و متخصص و متعهد پیدا کنیم، حتما او را انتخاب می‌کنیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.