فرمانده انتظامی چابهار: پلیس جامعه‌محور در کنار مردم نقش‌آفرینی می‌کند

فرمانده انتظامی چابهار با تاکید بر اینکه پلیس جامعه‌محور در کنار مردم نقش‌آفرینی می‌کند گفت: پلیس جامعه‌محور در بحث فرهنگ‌سازی همراه مردم بوده و می‌تواند در بحث تقویت امنیت و فرهنگ موثر باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، روابط عمومی آموزش و پرورش چابهار، سرهنگ ابراهیم کوچکزاییفرمانده انتظامی چابهار در دیدار با اعضای انجمن مهارت‌های زندگی و اجتماعی، کانون‌های فرهنگی و تربیتی آموزش وپرورش ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی با همکاری آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید برنامه‌های متعددی اجرا خواهد کرد که از سرعت نسل نو ارتباطات که سرعتی زیادی را به خود گرفته است عقب نماند و این امر، خرد و همکاری جمعی را می‌طلبد.

فرمانده انتظامی چابهار از آموزش و پرورش به‌عنوان نقطه اتصال امنیت و فرهنگ با جامعه یاد کرد و افزود: نیروی انتظامی در کنار آموزش و پرورش می‌تواند در پرورش و آموزش نقش بی‌بدیل خود را به‌خوبی ایفا کند چراکه زمینه موفقیت‌های فرهنگی در جامعه زمانی محقق خواهد شد که در آموزش، برای دانش‌آموزان بُعد فرهنگی و توسعه‌ای را به‌خوبی تعریف کنیم.

امنیت امروز جامعه مرهون تلاش‌های نیرو‌های نظامی و امنیتی است

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش چابهار نیز گفت: رشادت‌ها و دلاوردی نیرو‌های نظامی وامنیتی برهیچ کسی پوشیده نیست و باید در بین دانش‌آموزان بتوانیم نقش این نیرو‌های ارزشمند را به بهترین نحو ممکن تبیین کنیم.

احمدعلی سرحدی افزود: امنیت امروز جامعه مرهون تلاش‌های نیرو‌های نظامی و امنیتی است که هیچ دشمنی نمی‌تواند نگاه خصمانه‌ای به این خطه پُرافتخار داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی، برنامه‌های کاربردی و عملیاتی در بحث‌های نشاط اجتماعی، همیاران پلیس، کارگاه‌هایی در مورد نقش پلیس فتا در امنیت و پیشگیری اجتماعی خواهیم داشت.

این مراسم با حضور مدیران و دانش‌آموزان مدارس کشتیرانی، موج و مرجان، دختران آفتاب، دبیرستان رضوانه موسسه هنری و تصویری آینده چابهار و انجمن‌های کانون فرهنگی و تربیتی چابهاربرگزار شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار