شجاعی: من به خاطر الهامی به نساجی پیوستم/ در تاکتیک اسکوچیچ جایی ندارم

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران درباره حضورش در این تیم شمالی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود شجاعی، بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران درباره دیدار دوستانه  تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: آن قدر که مصاحبه نکرده ام، یادم رفته است. به نظرم بازی خیلی خوبی بود. به شخصه خود من راضی بودم. چیزی که من در داخل زمین می‌دیدم، فکر می‌کنم مربیان هر ۲ تیم تا حدودی راضی بودند. کیفیت زمین هم خوب بود و بازی خوبی انجام شد. این آخرین فرصت برای یک محک جدی بود. این دیدار برای هر ۲ تیم مفید بود و بار فنی زیادی داشت.

او درباره علت  انتخاب  تیم نساجی گفت: به طور طبیعی  این حرف کلیشه‌ای محسوب می‌شود، اما یک واقعیت است که نساجی تیمی ریشه دار و قدیمی است و هواداران خیلی خوبی دارد. البته به جرات می‌توانم بگویم که یکی از مهمترین دلایل حضورم در نساجی، الهامی بود.  به نظرم او یکی از مربیان با دانش و با بار فنی زیاد در لیگ برتر محسوب می‌شود  که من دوست داشتم با او کار کنم و این فرصت پیش آمد. فکر می‌کنم الهامی  از لحاظ  اخلاقی و  شخصی  فوق العاده است.

هیچ جا نگفته ام که سال آخر فوتبالم است 

شجاعی  درباره حضور در نساجی و این که او اعلام کرده است شاید سال آخر فوتبالش باشد، گفت: من اصلا هیچ جا مصاحبه نکرده ام که بخواهم بگویم سال آخر فوتبالم است. به طور حتم اگر قرار باشد چنین اتفاقی بیفتد، از طریق صفحات شخصی ام این را عنوان می‌کنم تا قبل از این که بقیه بدانند، خودم این را اعلام کنم. البته این مسئله صحت ندارد و جایی هم مصاحبه نکرده ام.

کار کردن با الهامی لذت بخش است 

شجاعی درباره تجربه کار با الهامی و خاطرات خوب قهرمانی جام حذفی به همراه تراکتور گفت: کار کردن با  الهامی برای من لذت بخش است، چون او مربی پیگیر و با دانشی است و سعی می‌کند علمش را به روز کند. این موضوع برای من خیلی مهم است. من عاشق این هستم هر روز که برای تمرین می‌آیم، مسئله جدیدی یاد بگیرم. این برای ما اهمیت دارد که کسی بالای سر تیم است و آن را تمرین می‌دهد که عاشق کارش است و دوست دارد هر روز نکات جدیدی را به ما یاد بدهد. خیلی وقت‌ها بازی‌های مهمی که از تلویزیون پخش می‌شود از جمله فینال لیگ ملت‌های اروپا، با هم بحث و تبادل نظر می‌کنیم و این برای من لذت بخش است.

کاپیتان سابق  تیم ملی فوتبال ایران درباره عملکرد تیم ملی مقابل کره جنوبی گفت: بازی خوبی بود و شاید خیلی جالب نباشد که نظر بدهم. من فقط می‌توانم برای تیم ملی آرزوی موفقیت کنم. فکر می‌کنم جدا از آرزو کردن،  این تیم ملی به جام جهانی صعود می‌کند. چون بازیکنان در باشگاه هایشان در بهترین سطح کیفی هستند و امیدوارم این اتفاق با مربی که دارند، رخ بدهد و بتوانند به جام جهانی صعود کنند و در آن جا نیز موفق شوند.

برای تیم ملی فوتبال آرزوی موفقیت می کنم 

شجاعی درباره انتقاداتی که از تیم ملی فوتبال  ایران می‌شود، گفت: من به صراحت و روشن گفتم که برای تیم ملی فوتبال  آرزوی موفقیت کردم. هر کسی که به تیم ملی فوتبال بیاید، سلیقه خاص خودش را دارد. در نهایت مهم تیم ملی کشورمان است. مهم نیست کی بازی می‌کند و چه کسی مربی است. مهم این است که آن‌ها در راه درست قرار بگیرند و کارشان را درست انجام دهند و تیم ملی نتیجه بگیرد. امیدوارم که این اتفاق رخ دهد.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال درباره این که اختلافی  بین طرفداران و مخالفان اسکوچیچ شکل گرفته است، گفت: همیشه در هر دوره‌ای مربیانی که حضور داشته اند، یک سری مخالف و یک سری موافق بوده اند. اکنون در جایگاهی نیستم که به عنوان بازیکن نظر بدهم. به طور حتم  نکونام و مطهری  بهتر از من می‌دانند و نظرشان را گفته اند. مربیان باید در این خصوص نظر بدهند.

شجاعی درباره برگزاری بازی خداحافظی از تیم ملی یا مراسم قدردانی از او اظهار کرد: به شخصه آدمی هستم که هیچ وقت در زندگی ام از هیچ کسی حتی از عزیزترین افراد زندگی ام  توقع ندارم. دیگر چه برسد به این که با این شرایطی که فدراسیون دارد و من اصلا توقعی ندارم. این مسئله سلیقه‌ای است. در هر دوره‌ای یک سری بازیکنان از سوی مربی دعوت می‌شوند و عده‌ای نیز دعوت نمی‌شوند. به طور حتم  اسکوچیچ سلیقه اش این بوده است و شاید من در تاکتیکش جایی نداشته ام. من به نظرش احترام می‌گذارم. تلاشم را می‌کنم که اگر قسمت شد،  یک روزی در تیم ملی باشم؛ وگرنه همچنان آرزوی موفقیت می‌کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار