معاون معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

تلاش‌های نیروی انتظامی برای تحقق امنیت پایدار در جامعه ستودنی است

فتاحی با بیان اینکه تلاش‌های نیروی انتظامی برای تحقق امنیت پایدار در جامعه ستودنی است، گفت: حضور پلیس در جامعه مایه آرامش است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،الیاس فتاحی،معاون معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در تجلیل نمونه‌های ترافیکی و مروجان آموزش همگانی ناجا در سالن غدیر انتظامی استان ایلام برگزار شد گفت: نیروی انتظامی با وصف اینکه ماموریت‌های مختلف و فراوانی را در سطح جامعه اجرا می‌کند، اما همیشه پای کار بوده و مسئولیت‌های خود را به نحو احسن انجام می‌دهد.

او افزود : کشور ما بیش از ۲ سال است که با ویروس کرونا درگیر است و پلیس، برای پیشگیری‌های کرونایی ودر راستای محدودیت‌های برنامه ریزی شده به صورت شبانه روز پای کار بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام به ماموریت اربعین حسینی و تلاش پلیس اشاره و بیان کرد : در اربعین امسال با توجه به محدودیت‌های از سوی عراق و حضور خارج از برنامه عاشقان حسینی در مرز مهران و نبود زیرساخت‌های لازم موجب شد مشکلاتی به خصوص برای نیروی انتظامی به وجود آمد.

او افزود:سعه صدر و خدمات پلیس در مرز مهران، قابل ستایش بود و با حضور نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های خدمات رسان، هیچگونه مشکلات امنیتی در اربعین امسال پیش نیامد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع ترافیک اشاره کرد و گفت: مبحث ترافیک به یک معضل در کل دنیا مبدل شده است.

او عنوان کرد : کاهش میزان تصادفات و تلفات رانندگی در کشور نیازمند عزم ملی است و همه باید نقش خود را برای کاهش آن در سطح جامعه ایفا کنند.

فتاحی یادآور شد: با اقدامات خوب پلیس و دستگاه‌های دخیل در امر ترافیک، شاهد کاهش تصادفات فوتی، خسارتی و جرحی هستیم، اما می‌طلبد همه دستگاه‌ها در راستای کاهشی شدن این آمار‌ها با پلیس، همکاری پیش از پیش داشته باشد.

او تصریح کرد: اصلاح زیرساخت‌ها و رفع نقاط حادثه خیز، آموزش رانندگان در کاهش تلفات رانندگی تاثیرگذار است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در پایان گفت: مردم قدردان زحمات نیروی انتظامی هستند چرا که از نقط صفر مرزی گرفته تا داخل شهر‌ها و جاده‌ها زحمت می‌کشند و در راه امنیت و آرامش آن‌ها تلاش می‌کنند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.