مقامی:

دانشجویان نخبه پزشکی شیرازبه سفر زیارتی مشهد اعزام می‌شوند

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از سفر زیارتی دانشجویان نخبه این دانشگاه به مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام حمید مقامی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: امیدبخشی به جوانان نخبه و باور توانمندی‌های آنان در مسیر اعتلای کشور یکی از مهم‌ترین محورهای تاکیدی رهبر معظم انقلاب است.

او افزود: در این طرح ۶۵ نفر از دانشجویان نخبه که با رتبه سه رقمی سال گذشته وارد دانشکده‌های پزشکی و دندانپزشکی شیراز شدند به همراه تعدادی از اساتید و هیئت علمی دانشگاه حضور دارند که روز گذشته با قطار و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به این سفر معنوی اعزام شدند.

مقامی با بیان اینکه از این تعداد ۴۶ نفر آقا و ۱۹ نفر خانم هستند، خاطرنشان کرد: این اولین برنامه دورهمی نخبگان دانشگاهی دانشگاه‌های سراسرکشور است که به مدت یک هفته در جوار حرم مطهر امام رضا(ع) همراه با اجرای ویژه برنامه‌هایی برای این دانشجویان برگزار می‌شود.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز دلیل اصلی این سفر را توجه بیشتر به دانشجویان نخبه دانست و عنوان کرد: جوانان نخبه باید با بصیرت و تفکر انقلابی همراه با کار و تلاش و شکست مشکلات، بر ظرفیت وجودی خود بیفزایند و بدون توقف، مسیر پیشرفت را ادامه دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار