بیرانوند: برای بردن کره جنوبی به زمین مسابقه می‌رویم/ همه در کلین شیت‌ها سهیم هستند

دروازه بان تیم ملی فوتبال درباره بازی با تیم ملی کره جنوبی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال در نشست خبری قبل از بازی ایران و کره جنوبی اظهار کرد: همان گونه که می‌دانید بازی فردا سخت است و تیم کره جنوبی همیشه مقابل ایران نشان داده بازی سختی داریم. تیم ملی ایران هم در ۱۰ بازی اخیر نشان داده قدرتمند است و فردا برای برد به زمین می‌رویم.

او ادامه داد: قصد داریم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم. همان گونه که اسکوچیچ گفت: کره تیم منظمی است. بازیکنان زیادی در لیگ‌های مختلف اروپا دارد، اما نقاط ضعف و قوت حریف را آنالیز کرده‌ایم. امیدواریم با دعای خیر مردم ۳ امتیاز را بگیریم و مردم کشورمان را خوشحال کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان درباره کلین‌شیت‌های خود در مقدماتی جام جهانی بیان کرد: این کلین شیت‌ها و افتخاراتی که تیم ملی به دست آورده فقط برای من نیست و برای کل تیم است، همه از اعضای کادر فنی، تدارکات، ماساژور‌ها و مهاجمانی که آن جلو تلاش و دوندگی می‌کنند، در این کلین شیت‌ها سهیم هستند. در بازی‌های قبل از مقدماتی جام جهانی بدون گل خوردن در ۱۲ بازی، تیم را به جام جهانی رساندیم. در این دوره هم همه از لحاظ تیمی خوب بودیم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

بیرانوند عنوان کرد: همه دروازه‌بان‌هایی که به تیم ملی دعوت می‌شوند در این کلین شیت‌ها سهیم هستند و همه وظیفه داریم از دروازه تیم ملی محافظت کنیم و آن را بسته نگه داریم. من هم وظیفه‌ام را انجام داده و تلاش می‌کنم دروازه را بسته نگه دارم. امیدوارم فردا با دعای خیر مردم، تلاش بچه‌ها و کمک کادر فنی این روند را ادامه بدهیم و باز هم گل نخوریم.

او در پایان گفت: خیلی دوست داشتم مردم به ورزشگاه بیایند، اما از آن‌ها می‌خواهم از خانه مسابقه تیم ملی را تماشا کنند و برای ما انرژی مثبت بفرستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۰۳:۵۰ ۲۰ مهر ۱۴۰۰
راستی اش یک بازی خوب نشان دهید
بابرد و باخت هم ماکه کاری نداریم
به امید همدلی همراهی همگی تان, انشا . .
آخرین اخبار