بنتو: تیم ملی فوتبال ایران را به خوبی آنالیز کردیم/ می‌خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی درباره دیدار این تیم مقابل ملی پوشان ایران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پائولو بنتو سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی درباره دیدار این تیم مقابل ملی پوشان ایران گفت: ایران تیم بسیار قدرتمندی است. بازیکنان این تیم با قدرت بدنی بالایی دارند. تیم ملی فوتبال ایران سازماندهی خوبی دارد. ما این تیم را به خوبی آنالیز کردیم و تمرینات خودمان را بر این اساس چیدیم.

او در خصوص اهمیت ۳ امتیاز این مسابقه گفت: هر بازی برای ما ۳ امتیاز دارد و همه بازی‌ها اهمیت دارند. ما باید به صورت تیمی عملکرد خوبی داشته باشیم. بازیکنان خوبی داریم. باید بتوانیم سازماندهی خوبی در ترکیب داشته باشیم. ما تلاش می‌کنیم ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم.

بنتو گفت: ما تلاش کردیم بهترین شرایط را برای تیم مهیا کنیم. شرایط همه بازیکنان خوب است.

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی در پاسخ به این سوال که ایران در دیدار مقابل کره جنوبی آمار بهتری دارد و تیم ملی کره جنوبی هیچگاه نتوانسته در ورزشگاه آزادی به پیروزی دست پیدا کند، گفت: مسابقات این گروه به شکلی است که هر بازی اهمیت خاص خودش را دارد. تیم ملی ایران نمایش متفاوتی دارد و تیم قدرتمندی است، اما سعی می‌کنیم با روش خاص خودمان بازی کنیم. روش ما این است که بهترین نمایش و عملکرد را داشته باشیم.

او در خصوص اینکه تیم ملی ایران اکنون اعتماد به نفس خوبی دارد گفت: همانطور که گفتم، ایران تیم بسیار خوبی دارد. سازماندهی این تیم بسیار خوب است و این تیم با روش خوبی بازی می‌کند. ایران بازیکنان با تجربه و خوبی دارد، اما ما هم بازیکنان با تجربه داریم. فکر می‌کنم با حضور بازیکنان بزرگ و با تجربه در این ۲ تیم، بازی خوبی برگزار شود.

بنتو در خصوص اینکه طلسم عدم پیروزی کره جنوبی مقابل ایران در این سال‌ها چقدر ممکن است روی بازیکنان کره تاثیر گذاشته باشد، گفت: این اتفاقات در گذشته بوده و ما نمی‌توانیم آن را تغییر دهیم. ما روی این بازی تمرکز کرده ایم. می‌خواهیم روش بازی خودمان را ارائه دهیم. بازی فردا مهم است و بازی‌های قبل دیگر اهمیت ندارد. می‌دانیم بازی فردا سخت و متفاوت خواهد بود و ایران نیز از این موضوع با خبر است. ایران هم می‌داند که آن بازی‌ها مربوط به گذشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۳:۵۵ ۱۹ مهر ۱۴۰۰
فردا که سه تا گل خوردید بعد بذارید داخل کوله پشتی خودتون برداری برید کره و بعد پول های بلوکه شده این ملت هم آزاد کنید وگرنه همین بلایی که سر تیمتون فردا خواهیم آورد سر دولت مزخرفتون هم به زودی خواهیم آورد.
آخرین اخبار