حضور تکواندوکاران خوزستانی در رقابت‌های بین المللی جام فجر و آسیا

رئیس کمیته برگزاری مسابقات تکواندو خوزستان از حضور ۲ رزمی کار استان در رقابت‌های بین المللی جام فجر و جام بین المللی آزاد آسیا خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد اناری، رئیس کمیته برگزاری مسابقات تکواندو خوزستان گفت: سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر ۲۳ و ۲۴ مهر در بخش مردان با حضور ١٧۵ تکواندوکار و رقابت‌های آزاد آسیایی ۲۷ و ۲۸ مهر در بخش آقایان با حضور ۲۱۲ ورزشکار پیگیری می‌شود.

او با بیان اینکه در این دور از مسابقات ۲ نماینده از خوزستان در بخش مردان در جام بین المللی فجر و جام بین المللی آزاد آسیا شرکت می‌کنند، افزود: در جام بین المللی فجر حمید سلیمانی از اهواز در وزن ۵۸ کیلوگرم و در جام بین المللی آزاد آسیا این ورزشکار در وزن ۶٣ کیلوگرم شرکت خواهد کرد.

اناری اظهار داشت: حمید سلیمانی سابقه حضور در دوره قبل جام بین المللی فجر و دارنده مدال طلا نیرو‌های مصلح کشور دارد، این در حالی است که محمد شرفی دیگر تکواندو کار خوزستانی در وزن ۵۸ کیلوگرم جام بین المللی فجر و در وزن ۵۸ کیلوگرم جام بین المللی آزاد آسیا شرکت خواهد کرد و دارنده مدال برنز آزاد کشوری است.

به گفته رئیس کمیته برگزاری مسابقات تکواندو خوزستان؛ در مسابقات جام فجر و آزاد آسیا تکواندو کارانی از کشور‌های روسیه، ارمنستان، عراق، هند، ترکیه، افغانستان، پاکستان، عمان و ایران حضور دارند.

در مسابقات جام فجر (G۱) و جام آزادآسیا (G۱) به نفرات اول ۱۰ امتیاز و نفرات دوم ۶ امتیاز و نفرات سوم ۳/۶ امتیاز به رنکینگ المپیکی تکواندو کاران اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.