ارسال اثر به سوگواره ملی مهر محرم تا ۱۵ آبان تمدید شد

دبیر چهاردهمین سوگواره ملی مهر محرم گفت: مهلت ارسال اثر به این سوگواره به میزبانی سمنان بنا به درخواست علاقه‌مندانِ رسانه و هنر عاشورایی و بر اساس تصمیم دبیرخانه سوگواره‌های حسینی «ملت امام حسین (ع)» برای کلیه بخش‌ها تا ۱۵ آبان ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، میثم قدس پور دبیر چهاردهمین سوگواره ملی مهر محرم افزود: چهاردهمین سوگواره مهرمحرم که امسال بخش عکس و ویدئوی سوگواره ملت امام حسین (ع) را عهده دار است تا ۱۵ آبان آماده دریافت آثار هنرمندان است.

او بیان کرد: علاقه‌مندان جهت اطلاع از فراخوان چهاردهمین سوگواره ملی «مهرمحرم» در بخش‌های پویش عمومی و حرفه‌ای تولید محتوا و جوایز سوگواره همچنین برای ارسال آثار به سایت www.MehreMoharram.ir مراجعه کنند.

او  آیین‌ها و نماد‌های هیات‌های خانگی، محرم و مسئولیت اجتماعی عزاداران حسینی در مواجهه با کرونا، ایده‌های نو و خلاقانه عزاداری در شرایط کرونایی، مقاومت و صبر عاشورایی، کمک مومنانه و همدلی حسینی، زیارت به نیابت (به تو از دور سلام)، مهر اربعین، و عاشورا، معرفت و بصیرت، محور‌های این سوگواره است.

دبیر چهاردهمین سوگوره مهر محرم افزود: قالب‌های این سوگواره به صورت فیلم کوتاه ۳ دقیقه ای: مستندکوتاه، داستانی کوتاه، انیمیشن، موشن گرافیک، نماهنگ و عکس، و مجموعه عکس، پیش‌بینی شده است.

امیرعلی جوادیان، کمال الدین شاهرخ، و سیدعباس میرهاشمی، هیات داوران چهاردهمین سوگواره ملی «مهرمحرم» در بخش عکس هستند.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار