برخورد شدید پلیس سوئیس با معترضان به محدودیت‌های کرونایی+ فیلم

منابع محلی سوئیس با منتشر کردن فلیمی اعلام کردند پلیس این کشور به طور جدی و خشن با معترضان به محدودیت‌های کرونایی برخورد کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آر تی، رسانه های سوئیسی از سرکوب اعتراضات به محدودیت های کرونایی از سوی پلیس این کشور خبر دادند.

منابع محلی و شاهدان عینی در «بِرن» پایتخت سوئیس اعلام کردند معترضان به محدودیت‌های کرونایی در این شهر مانند هر پنجشنبه تظاهراتی را به راه انداخته بودند و با نادیده گرفتن موانعی که برای آن‌ها گذاشته شده بود، به سمت ساختمان پارلمان این کشور در حرکت بودند.

بر اساس گفته شاهدان عینی، برخی از شرکت کنندگان در این تظاهرات یک گل رز در دست داشتند و اعلام کردند آنان بخشی از جامعه سوئیس هستند و نباید بر روی آنان اسم افراطی گذاشت. با این حال پلیس این کشور به طرز وحشیانه‌ای با تظاهرات کنندگان برخورد کرده و برای پراکنده کردن آن‌ها از گلوله‌های ساچمه‌ای و گرفتن آب فشار قوی استفاده کرد.

معترضان به محدودیت‌های کرونایی هفته‌هاست عصر پنجشنبه در شهر‌های سوئیس به خصوص برن، پایتخت سوئیس تظاهراتی را برگزار می‌کنند و پلیس این کشور نیز بدون مماشات با آن‌ها برخورد کرده و متفرقشان می‌کند.

رسانه‌های سوئیسی نیز گزارش دادند به دلیل شکننده بودن وضعیت سلامت و نزدیک شدن به فصل زمستان دولت این کشور محدودیت‌های کرونایی را تشدید کرده و از شهروندان خود گواهی سلامت و واکسیناسیون کامل و آزمایش منفی یا اثبات بهبودی از کرونا را می‌خواهد و این اطلاعات از ۱۳ ماه گذشته (سپتامبر) برای دسترسی به فضا‌هایی مانند مراکز تفریحی، رستوران‌ها، موزه‌ها و همچنین همایش‌های عمومی لازم است. همچنین دولت این کشور به آزمایش رایگان پایان داده و فقط واکسیناسیون را بطور رایگان انجام می‌دهد.

شایان ذکر است در بسیاری از کشور‌های اروپایی و حتی آمریکا مردم معترض به محدودیت‌های کرونایی با پلیس و نیرو‌های امنیتی خود درگیر شده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۱۶ مهر ۱۴۰۰
چقد متمدن واقعا به به آدم کیف میکنه
آخرین اخبار