استاندار گلستان:

گلستان از استان های شاخص در عرصه دامپزشکی کشور است

استاندار گلستان گفت: گلستان یکی از استان های شاخص در عرصه فعالیت های دامپزشکی کشور وی کی از ۳ استان برتر کشور در زمینه آبزیان، طیور و دام است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، هادی حق شناس استاندار گلستان به مناسبت ۱۴ مهر روز ملی دامپزشکی با حضور در اداره کل دامپزشکی استان گفت: گلستان یکی از استان‌های شاخص در عرصه فعالیت‌های دامپزشکی کشور است و با توجه به اینکه گلستان یکی از ۳ استان برتر کشور در زمینه آبزیان، طیور و دام است باید به لحاظ امکانات، تجهیزات و منابع جزء ۳ استان برتر کشور باشد.

او ادامه داد: خوشبختانه با تلاش‌های دامپزشکی استان هیچ گونه بیماری واگیر داری در استان وجود ندارد و با توجه به جامعه هدف اقدامات صورت گرفته شایسته قدردانی است.

حق شناس گفت: صنعتی شدن زندگی‌ها نیاز به دامپزشکی را افزایش داده و در عین حال بیماری‌های مشترک انسان و حیوان سختی کار دامپزشکی را بیش از پیش کرده است.

استاندار گلستان گفت: یکی از تلاش‌های ارزشمند حوزه دامپزشکی در استان کنترل بیماری لکه سفید در سایت پرورش میگو گمیشان بود چرا که این سایت در حال ارتقا از ۴ هزار هکتار به ۱۰ هزار هکتار است.

او ادامه داد:  البته بیش از ۸۵ درصد محصول آن صادر می‌شود و برای استان موضوع پراهمیت است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: دامپزشکی ، طیور و دام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.