بسته مجازی ورزشکاران به تاریخ ۱۳مهر ماه؛

تبریک ورزشکاران به مدال آوران کشتی آزاد در رقابت های جهانی / تشکر امیرحسین زارع از مردم ایران / ابراز دلتنگی قهرمان المپیک برای هم تیمی اش

گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان طرفداران و مخاطبان زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از این بستر به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران ایرانی در واکنش به پیروزی های تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی کشتی نروژ را در فضای مجازی مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید


امیرحسین زارع، کشتی گیر آزاد کار کشورمان، پس از پیروزی ۹ بر ۲ در مقابل گنو پترياشويلی، کشتی‌گیر پرافتخار گرجستانی و کسب مدال طلای جهانی، در پست اینستاگرامی خود نوشت:

از اینجا که ایستاده ام سه رنگ پرچم است و چهار حرف؛ نامِ بلندِ ایران. از اینجا که سرود ملی را دوشادوشِ پرآوازه‌ترین مردم دنیا همخوانی می‌کنم، لذتی دوچندان دارد. جایی بر بلندایِ تاریخ. یادآورِ شکوهِ پهلوان‌باشی که پس از سی و دو سال دوباره رخصت پریدن روی بلندترین سکوها را داد. از علیرضا سلیمانی بزرگ به این امیرحسینِ کمترین. سنگینی بار مسؤلیت را بر شانه ‌ها و مهرِ بی‌پایانِ شما را در قلبم دارم. آنقدر که بتوانم وسیله‌ای باشم برایِ تلافیِ تمامِ سختی‌ها و رنج‌های امروزمان. تا لحظه‌ای غرور در پس نگاهتان بنشیند. تا ذره‌ای لبخند کنج لب‌های ایران."

پست اینستاگرام امیرحسین زارع

علی شعبانی، کشتی گیر آزاد کار بابلی، با انتشار این استوری، قهرمانی امیرحسین زارع را تبریک گفت:

استوری شعبانی

کمیل قاسمی، پیشکسوت کشتی آزاد ایران، کسب مدال نقره جهان را به امیرمحمد یزدانی و خانواده اش تبریک گفت.

پست قاسمی

حمید سوریان، کشتی گیر فرنگی کار، از پیروزی ۸ بر ۴ کامران قاسم پور در برابر ماگومد کوربانوف از روسیه و رسیدن به طلای جهانی ابراز خوشحالی کرد:

استوری سوریان

سیامک نعمتی، بازیکن هافبک پرسپولیسی هم در واکنش به برد قاسم پور این استوری را منتشر کرد.

استوری سیامک نعمتی

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس، با این استوری به کامران قاسم پور تبریک گفت.

استوری تبریک یحیی گل محمدی

سجاد گنج زاده، مدال آور المپیک توکیو تصویری را به همراه دیگر ملی پوش کاراته در صفحه اش منتشر کرد:

پست گنج زاده

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار