نظامیان آمریکا و مزدوران وابسته به آن مردم قبایل شرق سوریه را می‌ربایند

منابع محلی در حومه الرقه سوریه اعلام کردند نظامیان آمریکا و مزدوران وابسته به این کشور با سرعت بیشتری مردم قبایل شرق سوریه را می‌ربایند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، منابع محلی در سوریه اعلام کردند نظامیان آمریکایی و مزدوران وابسته به این کشور موسوم به «قسد» امروز (شنبه) در یک عملیات هوایی به روستای «شنینه» در حومه الرقه رفتند و تعدادی از افراد و جوانان قبایل عربی این منطقه ربوده و به مکان نامعلومی بردند.

این منابع محلی در ادامه افزودند: نظامیان (اشغالگر) آمریکا خانه‌ یکی از اهالی این روستا را که به دلیل تخریب خانه‌اش از دیرالزور به اینجا آمده بودند را هدف قرار دادند و به آن آسیب زدند. شبه نظامیان قسد نیز با هواپیما‌های ائتلاف بین‌المللی که به بهانه مبارزه با تروریسم در سوریه حضور دارند به این روستا آمدند.

ساکنان این منطقه نیز اعلام کردند بعد از این عملیات نظامی در فاصله‌ای نه چندان دور صدای یک عملیات نظامی بزرگ که با انفجار‌های قوی همراه بود به گوش رسید.

هدف آمریکا و شبه‎‌نظامیان قسد از این مزاحمت‌ها و ربودن شهروندان سوری کوچاندن اجباری مردم مناطقی است که در مقابل نظامیان آمریکایی و مزدورانش مقاومت می‌کنند.

پیش از این رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه افشا کرد «جو بایدن» همتای آمریکایی‌اش به طور دائم به تروریست‌های باقی مانده در سوریه کمک تسلیحاتی و لجستیکی می‌دهد. اردوغان بعد از این اظهارات اعلام کرد نظامیان آمریکا باید سوریه را ترک کنند و آن را به مردمش بسپارند. این سخنان اردوغان درحالی بیان شد که نظامیان ترکیه نیز با اشغال بخشی از شمال سوریه مردم این مناطق را مورد آزار قرار می‌دهند. دولت سوریه نیز بار‌ها به اشغال خاک خود از سوی آمریکا و ترکیه اعتراض کرده و خواستار خروج نظامیان این دو کشور از سوریه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار