افزایش ۳۶ درصدی امدادرسانی هلال احمر کاشان به آسیب دیدگان جاده‌ای

رئیس جمعیت هلال احمر کاشان از افزایش ۳۶ درصدی امدادرسانی به آسیب دیدگان جاده‌ای در نیمه نخست امسال خبر داد.

 سید منصور میرابوطالبی معاون مدیر عامل و رئیس جمعیت هلال احمر کاشان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: امدادرسانی به آسیب‌دیدگان در جاده‌های منتهی به این شهرستان در شش ماه اول امسال در مقایسه با سال گذشته ۳۶ درصد افزایش یافته است.

او افزود: در شش ماه نخست امسال نجاتگران داوطلب این جمعیت با انجام ۷۴ ماموریت به ۱۴۹ نفر از هموطنان آسیب دیده امداد رسانی کردند.

معاون مدیر عامل و رئیس جمعیت هلال احمر کاشان با اشاره به مصدوم شدن ۱۱۳ نفر در این حوادث افزود: امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان در این مدت ۳۰ مصدوم را برای درمان و بررسی بیشتر با آمبولانس به مراکز درمانی شهرستان انتقال دادند.

او بیان کرد: نیرو‌های داوطلب این جمعیت در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای کاشان در ۲۸ فقره تصادف با تجهیزات فنی اقدام به رهاسازی مصدومان از داخل خوردو کردند.

میر ابوطالبی گفت: از مردم تقاضا می‌کنیم برای امدادرسانی جمعیت هلال احمر در حادثه‌ها و سانحه‌های طبیعی، غیرطبیعی و انسان ساخت با شماره اضطراری ملی ۱۱۲ تماس بگیرند.

او با تاکید بر اینکه نجاتگران این سازمان از نیرو‌های جوان و مردمی هستند، افزود: همشهریان عزیز می‌توانند پس از سپری کردن دوره‌های عمومی و تخصصی امداد و نجات به عنوان نیروی داوطلب در این سازمان به کارگیری شوند.

معاون مدیر عامل و رئیس جمعیت هلال احمر کاشان اظهار داشت: شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ شمال اصفهان، دارای ۲ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر است.

 

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.