ریيس جمعیت هلال احمر کاشان:

هلال‌احمر کاشان بیش از ۲۵۰ حادثه دیده را امدادرسانی کردند

رئيس جمعیت هلال احمر کاشان از امدادرسانی نجاتگران جمعیت هلال احمر کاشان به ۲۷۴ حادثه دیده از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید منصور میرابوطالبی رئیس جمعیت هلال احمر کاشان، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کاهش مسافرت‌ها به دلیل جلوگیری از انتشار ویروس کرونا امسال گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در این مدت با فعالیت داوطلبانه خود و حضور در ۶۷ عملیات به هموطنان امدادرسانی کردند.

او تلاش امدادگران و نجاتگران اعزامی به محل وقوع حوادث را نیز یادآور شد و گفت: با تلاش امدادگران و نجاتگران اعزامی ۳۸ نفر از مصدومان برای دریافت خدمات تکمیلی به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل و ۱۷ نفر دیگر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

به گفته او، ۲۴۲ تیم عملیاتی در حوادث جاده‌ای و کوهستانی منطقه کاشان نیز در کمترین زمان ممکن بر بالین مصدوم حضور پیدا کردند.

پایش ۱۱ هزاری نفری هموطنان در مبادی ورودی شهر

معاون مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در ادامه پایش نزدیک به ۱۱ هزار نفر از هموطنان در مبادی ورودی شهر کاشان از ابتدای شیوع ویروس کرونا را خاطرنشان‌کرد.

میرابوطالبی تصریح کرد: هموطنان در صورت قرار گرفتن در وضعیت‌های اضطراری عمومی و پیچیده انواع حوادث و سوانح طبیعی، غیرطبیعی و انسان ساخت، با شماره ۱۱۲ مرکز کنترل و فرماندهی عملیات در سراسر کشور تماس بگیرند.

او افزود: مردم شهرستان کاشان می‌توانند آموزش‌های همگانی و کمک‌های اولیه را در جمعیت هلال احمر در راستای آمادگی در شرایط بحرانی از جمله سیل، زلزله و حوادث جاده‌ای به منظور امدادرسانی به مصدومان در دقایق اولیه پس از حادثه فرا گیرند.

جمعیت هلال احمر کاشان با ۲ پایگاه جاده‌ای و با وجود مجموعه‌ای به وسعت ۴۲ هزار مترمربع و ۶ هزار مترمربع سوله‌‎های امدادی در مواقع بحران آماده خدمت رسانی به هم وطنان است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.