مراسم تکریم سربازان در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد

همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس مراسم تکریم و بزرگداشت سربازان با آرمان های نظام و شهدای انقلاب اسلامی در سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرتیپ دوم پاسدار حمید شادلو مدیر کل عملیات نیروی انسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح استان فارس در همایش تکریم سربازان،  گفت: به ابتکار ستاد کل نیروهای مسلح هفته دفاع مقدس یک روز  به نام روز سرباز نامگذاری شده که امسال این روز قبل از روز اربعین برگزار شد.

او با اشاره به اینکه دفاع از جمله اولین و مهمترین وظایف یک حکومت اسلامی به شمار می‌رود،  بیان کرد:  سربازان  ایثارگران مدافع حریم امنیت کشور در هشت سال دفاع مقدس هستند که با حضور در جهبه ها  امنیت و آرامش را برای ملت شریف و فداکار ایران به ارمغان آوردند.

شادلو تصریح کرد: نیروهای مسلح هر سال یک روز رو به نام سرباز و جشن جوان سرباز به نام حضرت علی اکبر (ع) برگزار می کنند که یک جشن درون سازمانی هم  در سطح نیروهای مسلح برگزار می شود ما افتخار داشتیم پارسال این مراسم را در حرم مطهر رضوی برگزار کنیم و امسال هم توفیق برگزاری این مراسم در سومین حرم اهل بیت (ع) حاصل شد.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: دفاع مقدس ، روز سرباز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.