حدادی بین دو راهی مهرام و سیچوان/ حامد، لژیونر بسکتبال می‌ماند؟

حامد حدادی، سنتر تیم ملی بسکتبال کشورمان احتمال دارد راهی یکی از ۲ تیم مهرام یا سیچوان شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد حدادی، اسطوره بسکتبال ایران فصل گذشته در لیگ چین برای تیم سیچوان بازی می‌کرد و در این تیم عملکرد بسیار خوبی هم داشت. همین موضوع باعث شد تا مدیران باشگاه سیچوان قرارداد حدادی را تمدید کنند.

سنتر تیم ملی بسکتبال کشورمان هم که خودش مایل به ماندن در سیچوان بود این پیشنهاد را پذیرفت، اما مدتی بعد اتحادیه بسکتبال چین حضور بازیکنان خارجی در این لیگ را منع کرد. خبری که اعتراض همه تیم‌های باشگاهی چین را به همراه داشت. این اعتراض‌ها به ثمر نشست و اتحادیه بسکتبال چین قانون منع حضور بازیکنان خارجی را لغو کرد، اما سقف دستمزد بازیکنان خارجی را از ٧ میلیون دلار به ۵ میلیون دلار کاهش داد.

کاهش دستمزد‌ها موضوعی بود که سنتر ایرانی را با چالش رو به رو کرد. این موضوع جرقه‌ای شد تا باشگاه‌های داخلی به فکر جذب این بازیکن باشند و اولین مذاکره جدی را هم تیم بسکتبال مهرام با او انجام داد. این مذاکرات در حالی است که نام حدادی برای فصل جدید در لیست این تیم به چشم می‌خورد.

از طرفی حدادی دیروز با تیم بسکتبال مهرام در سالن زیتون تهران به تمرین گروهی و تیمی پرداخت که همین موضوع شایعات نسبت به بازگشت حدادی به لیگ بسکتبال ایران را زیاد‌تر کرد. هرچند مهرام با حدادی مذاکراتی داشته است، اما به نظر می‌رسد او بیشتر برای حفظ آمادگی‌ در تمرینات این تیم شرکت کرده است.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که حامد حدادی پیش‌تر گفته بود اولویت او لژیونر شدن و حضور در لیگ‌های خارجی است. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا طی روزهای‌آینده، اسطوره بسکتبال ایران برای مذاکره با سیچوان راهی چین می‌شود یا خیر.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار