مدیر عامل شهرک های صنعتی اردبیل:

خوشه صنعتی مبلمان بزودی در اردبیل آغاز به کار می‌کند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: مطالعه ایجاد خوشه صنعتی مبلمان بزودی در استان پیاده سازی و آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: خوشه‌های صنعتی نقش محوری و اساسی در سیاست‌های اقتصادی و صنعتی کشور‌های توسعه یافته ایفا می‌کنند که بر این اساس اجرای خوشه‌های صنعتی به عنوان یکی از مأموریت‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی قرار دارد.

او ادامه داد: خوشه‌های صنعتی با مشارکت و همکاری واحد‌های تولیدی، دولت و دانشگاه و با هدف تقویت ارتباط، شبکه سازی و همکاری اعضای خوشه با یکدیگر در مناطق مختلف جغرافیایی شکل می‌گیرند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: در حال حاضر سه خوشه صنعتی فرش، پلاستیک و لبنیات در سطح استان وجود دارند که خوشه مبلمان به عنوان چهارمین خوشه‌ای خواهد بود که در مهر ماه سال جاری و با راهبری شرکت شهرک‌های صنعتی، در استان اردبیل شروع به کار خواهد کرد.

اهلی آغاز به کار این خوشه صنعتی را در جهت تقویت ارتباط صنایع مبلمان بسیار کارگشا دانست و افزود: با توجه به اینکه خوشه‌های صنعتی نقش بسیار مهمی در افزایش تولید و هم افزایی صنایع با یکدیگر دارند، ایجاد این خوشه منجر به افزایش راندمان تولید، تسهیل بازار فروش و خرید مواد اولیه صنایع مبلمان خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.