تقدیر مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از روسای ادارات برتر استان کرمان

طی آئینی در حاشیه جلسه شورای اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، از روسای برتر ادارات شهرستان‌های استان کرمان تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،از سوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان، از علیرضا ابراهیمی رئیس اداره شهرستان زرند به عنوان رئیس اداره برتر و رتبه اول استان، تقدیر شد.

رضا اسماعیلی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در جلسه شورای اداری این اداره کل بر تلاش بیش از پیش مدیران و کارکنان این اداره کل در جهت تحقق اهداف عبدالملکی وزیر انقلابی و جهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد.

اسماعیلی با بیان اینکه انتظار می‌رود رؤسای ستادی و شهرستانی این اداره کل در خصوص برنامه ریزی توسعه فردی، شبکه سازی و حضور موثر در اجتماعات و افزایش اطلاعات و دانش تخصصی حوزه وزارت متبوع تلاش کنند، گفت: مدیران شهرستانی نسبت به مرتفع کردن مسائل و مشکلات و ارتقا سطح معیشتی جامعه بزرگ کارگری استان کرمان اهتمام ویژه داشته باشند.

عباس اکبری مدیر پشتیبانی و توسه منابع انسانی نیز با تأکید بر تکریم ارباب رجوع و لزوم انجام کار به موقع مراجعان در ایام دور کاری گفت: مدیران شهرستانی این اداره کل نهایت دقت را در صرفه جویی و استفاده بهینه از امکانات دولتی داشته باشند.

در این جلسه ۵ ساعته از  علیرضا ابراهیمی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان زرند به عنوان رتبه اول ادارات کار استان در سال ۱۳۹۹، مرادی مدیر اداره کار شهرستان کرمان به عنوان رتبه دوم و باقریان رئیس اداره کار شهرستان رفسنجان به عنوان رتبه سوم ادارات کار استان از نظر ارزیابی عملکرد تجلیل شد.

در ادامه مدیران و رؤسای اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود، دیدگاه‌ها و پیشنهادات کاربردی خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار