معاون وزیر راه و شهرسازی خبرداد؛

تکمیل بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی خمین تا دوماه آینده

نبییان در سفر به شهرستان خمین گفت: بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی خمین حداکثر ظرف یکی دو ماه آینده تحویل می‌شود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، علی نبییان معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی شهر خمین گفت: الحمدالله این پروژه که امروز بازدید داشتیم به سمت و سویی پیش میرود که بتوانیم حداکثر ظرف یکی دو ماه آینده تحویل وزارت بهداشت و درمان دهیم.

نبییان افزود: یکی از دغدغه‌هایی که وزارت راه و شهرسازی و سازمان مجری ساختمان‌های دولتی داشت تسریع در تحویل بیمارستان خمین به وزارت بهداشت بود که خوشبختانه این امر مراحل نهایی خود را سپری می‌کند.

او اضافه کرد: از ابتدای کرونا تا به امروز بالغ بر ۱۴ پروژه را در سطح کشور ساختیم که در بخش سخت افزاری تحویل وزارت بهداشت و درمان دادیم.

علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی هم در حاشیه این بازدید گفت: برای اینکه بیمارستان بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی خمین در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد تلاش‌های مضاعفی شد.

نظری افزود: قول‌هایی که وزیر بهداشت و درمان و همچنین مجموعه وزارت راه و مسکن و شهرسازی دادند و با پیگیری‌ها و همچنین سرکشی‌های متعددی که انجام شد این طرح تا کنون پیشرفت قابل توجهی داشته که اقدامات خوبی در مسیر تکمیل پروژه انجام شده است.

او اضافه کرد: بزودی شاهد افتتاح این طرح هستیم و تجهیز بیمارستان هم از طریق وزارت بهداشت درمان و از کانال دانشکده علوم پزشکی در دست پیگیری است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تجهیزات لازم تهیه شده و امیدواریم در یکی دوماه آینده مجموعه بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی خمین با زیرساخت‌های لازم و همچنین در بحث تجهیزات کامل و بروز به بهره‌برداری برسد و در اختیار مردم شهر امام راحل قرار گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی از بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی خمین بازدید کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.