انتقال یا انحلال تیم خوشه طلایی ساوه؟

زنگ خطر انحلال و یا انتقال تیم خوشه طلایی از دیار یاقوت‌های سرخ به صدا درآمده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، تیم فوتبال خوشه طلایی یکی از ظرفیت‌های ورزشی شهرستان ساوه محسوب می‌شود که موجب انگیزه و جذب جوانان به این رشته‌ی ورزشی در رده‌های مختلف شده و اینک زنگ خطر انحلال و یا انتقال این تیم از دیار یاقوت‌های سرخ به صدا درآمده است.

حسین پرویزی مدیرعامل تیم فوتبال خوشه طلایی گفت: تیم خوشه طلایی هیچ برنامه‌ای برای فصل پیش رو ندارد و قصد دارم در صورت عدم حمایت مسئولین برای ادامه؛ تیم خوشه طلایی را واگذار کنم.

پرویزی افزود: این در حالی است که در آغاز فصل جدید همه‌ی تیم‌ها در حال نقل و انتقالات و جدب بازیکن و مربی هستند.


او اضافه کرد: در مدت دو سال حضور در لیگ دسته اول کشور به طور شخصی هزینه‌های تیم را پرداخت کردم و هیچ پشتوانه‌ی مالی برای ادامه‌ی فعالیت ندارم.

مدیرعامل تیم فوتبال خوشه طلایی با اشاره به وضعیت زیرساختی ورزش ساوه گفت: در این مدت حتی بسیاری از هزینه‌های مجموعه‌ی چمران را ما متحمل شدیم و الان چک‌های صادره در حال برگشت خوردن است و این در حالی ست که مسئولین نیز اقدام جدی برای تامین هزینه‌ها انجام ندادند.

حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی هم گفت: برای بقا خوشه طلایی در ساوه نیازمند مشارکت و تفاهم همه جانبه داریم و امیدواریم در این دوره با تعامل دوسویه با مالک باشگاه و بخش خصوصی با تعامل منطقی در کنار هم فعالیت کنند.

حقدادی افزود: در فصل گذشته اقدامات و گام‌های خوبی برای رفع مشکلات این تیم برداشته شد، ولی در ادامه علیرغم تلاش‌های صورت گرفته؛ حاصلی نداشت.

او در خصوص وضعیت ساماندهی ورزشگاه چمران ساوه هم گفت: امسال برای ادامه‌ی بازسازی این مجموعه؛ رقمی بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال تامین اعتبار شده است.

غفاری رئیس هیات فوتبال استان مرکزی هم گفت: ساوه به لحاظ پتانسیل صنعتی که دارد می‌تواند از حمایت صنایعی که توان کمک و علاقه به این مجموعه را دارند؛ بهره ببرند.

غفاری افزود: مشارکت صنایع می‌تواند به صورت سهامی و یا خودجوش در راستای تبلیغات خود به کمک مالک این تیم بیایند که با رایزنی با شرکت‌های موجود سعی خواهیم کرد که مشکلات خوشه طلایی را مرتفع نماییم.

حجت الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی هم گفت: ورزش ساوه باید از مظلومیت خارج شود.

حجت الاسلام سبزی افزود: تیم خوشه طلایی از افتخارات شهرستان ساوه است که باعث انگیزه در بین جوانان شده و برای رفع مشکلات این تیم؛ از طریق وزیر ورزش سعی در رفع مشکلات موجود خواهیم کرد.

او اضافه کرد: امکانات در همه‌ی رشته‌های ورزشی در ساوه با محدودیت روبروست و باید با تلاش بیشتر ضعف‌های موجود برطرف شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.