باخت خوشه طلایی در شام آخر لیگ آزادگان

خوشه طلایی آخرین دیدارش در لیگ آزادگان را با شکست به پایان رساند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در هفته سی و چهارم و پایانی رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور   خوشه طلایی میهمان بابلی‌ها بود و نتیجه را به تیم رایکا واگذار کرد.

این دیدار در ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار شد و درپایان ۹۰ دقیقه دوندگی بازیکنان ساوجی‌ها ۲ بر صفر مغلوب بابلی‌ها شدند.

نیمه اول مسابقه با وجود موقعیت‌سازی بازیکنان دو تیم، با تساوی بدون گل به پایان رسید و شاگردان پیروز قربانی و وحید بیاتلو دو سرمربی جوان فوتبال نتوانستند به گل دست یابند.

در نیمه دوم رایکایی‌ها با تلاش زیاد سرانجام مقاومت خط دفاعی خوشه طلایی ساوه را شکستند و در فاصله دو دقیقه توسط محسن آقایی و محمد شادکام دوبار دروازه خوشه طلایی‌ها را باز کردند.

در ادامه خوشه طلایی ساوه چند حمله نافرجام داشت، اما نتوانست دروازه رایکا را باز کند و دیگر توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا اینکه سود پایان بازی به نفع رایکای بابل به صدا درآمد.

خوشه طلایی ساوه با این باخت با همان ۴۹ امتیاز سابق یک پله تنزل کرد و در جایگاه هشتم با این فصل بازی‌های لیگ آزادگان خداحافظی کرد.

رایکای بابل هم با کسب ۳ امتیاز این بازی ۴۳ امتیازی شد و با این برد شیرین ۲ پله صعود کرد و در جایگاه دوازدهم لیگ ایستاد.

اگر چه خوشه طلایی در طول بازی‌های این فصل اوج‌گیری فوق‌العاده‌ای در جدول داشت و تا یک‌قدمی صعود به لیگ برتر هم رفت، اما نتایج ضعیف هفته‌های پایانی آروز‌های این تیم را برای رسیدن به لیگ برتر را برهم زد و آخرین دیدارش در لیگ آزادگان را هم با شکست به پایان رساند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.