بازدید سرزده امام جمعه یزد از بخش‌های مختلف مرکز فوریت‌های پزشکی یزد+تصاویر

امام جمعه یزد به طور سرزده از بخش‌های مختلف مرکز فوریت‌های پزشکی یزد بازدید و با کارکنان این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد امروز صبح شنبه با حضور در مرکز فوریت‌های پزشکی یزد، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز، با کارکنان اورژانس یزد نیز دیدار و گفتگو کرد.

او در این بازدید اظهار داشت: پرسنل زحمتکش و فداکار فوریت‌های پزشکی و مراکز اورژانس از پیشتازان عرصه سلامت هستند که در زمان‌های تلخ بیماری و حوادث از نخستین افرادی هستند که در کنار نیازمندان به خدمات درمانی حضور دارند و با تمام توان برای حفظ حیات و جان بیماران و مصدومان ایثار کرده و برای رساندن سریع آنان به مرکز درمانی تلاش می‌کنند.

آیت‌الله ناصری، روز ملی اورژانس و فوریت‌های پزشکی را گرامی داشت و افزود: بی‌شک اجر بسیاری در ارائه این خدمات به بیماران برای کارکنان اورژانس وجود دارد و امید داریم تلاشگران این عرصه بتوانند موفقیت‌های روزافزون در خدمت به هم‌نوعان و نجات جان انسان‌ها و حیات مجدد بخشیدن به آن‌ها داشته باشند.

معاون فنی عملیات اورژانس یزد نیز در این بازدید به ارائه گزارشی از فعالیت‌های اورژانس در یزد پرداخت و اظهار داشت: بر اساس برنامه توسعه باید ۹۶ پایگاه اورژانس در استان یزد وجود داشته باشد که تاکنون ۸۰ مورد تعیین تکلیف شده و ۵۶ پایگاه فعال داریم.

سید محمدجواد میرجلیلی عنوان کرد: کمبود پایگاه در شهرستان یزد از همه شهرستان‌ها بیشتر است و هر چند خیران به میدان آمده اند، اما به دلیل کمبود زمین، با مشکلات بسیاری در زمینه احداث پایگاه‌های جدید در یزد مواجه هستیم.

بازدید امام جمعه یزد سرزده از بخش‌های مختلف مرکز فوریت‌های پزشکی یزد+تصاویر

بازدید امام جمعه یزد سرزده از بخش‌های مختلف مرکز فوریت‌های پزشکی یزد+تصاویر

بازدید امام جمعه یزد سرزده از بخش‌های مختلف مرکز فوریت‌های پزشکی یزد+تصاویر

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار