تکرار حادثه رانندگی در گردنه علی آباد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت: حادثه برخورد یک دستگاه تریلی با کامیون بنز در گردنه علی آباد یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید قاسم گلشن رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت:  بنا به گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری EOC مبنی بر برخورد یک دستگاه تریلی با یک دستگاه کامیون بنز تک در گردنه علی آباد  بلافاصله سه نفر از نجاتگران پایگاه جاده‌ای حاج احمد متوسلیان این شهرستان در قالب یک تیم امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

او افزود: به همت تیم های امدادی هلال احمر و عوامل آتش نشانی مصدومین با استفاده از ست نجات رهاسازی شدند.

گلشن ادامه داد: پس از نجات مصدوم و انجام اقدامات اولیه درمانی، فرد حادثه دیده به وسیله آمبولانس اورژانس به اولین مرکز درمانی انتقال یافت.

او بیان کرد: این عملیات سه ساعت و ۴۵ دقیقه طول کشید که و یک نفر فوتی برجا گذاشت که جسد متعلق به راننده خودروی بنز تک بود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت با اعلام شماره تلفن ۱۱۲ برای ارائه خدمات امدادی از سوی هلال احمر، گفت: تلفن ندای امداد در طول شبانه روز آماده پاسخگویی و دریافت گزارش‌های حوادث احتمالی ازطرف مردم است.

گلشن گفت: این عملیات باحضور عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای حاج احمد متوسلیان، نیرو‌های اورژانس، نیرو‌های آتش نشانی و نیروی انتظامی و پلیس راهور در محل حادثه انجام پذیرفت و ساعت ۲۲ به پایان رسید.

این حادثه در ساعت ۱۸:۱۵ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ ر گردنه علی آباد، ۲۰ کیلومتری دهشیر گردنه تخته سنگ رخ داده است.

انتهای پیام/‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۲۴ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
چرا فکری به حال جاده نمی کنند تا کی تلفات
آخرین اخبار