فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا:

هیچ کس توان مقابله مستقیم با ایران را در منطقه ندارد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: به برکت حضور نیرو‌های غیور در مرز و وجود تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی و رصد دائم مرز‌ها هیچ تهدیدی در منطقه متصور نیست و هیچ کس توان مقابله مستقیم با ایران را در منطقه ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا در آئین معارفه فرمانده جدید تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی ارتش در تربت حیدریه گفت: نیرو‌های مسلح بویژه ارتش جمهوری اسلامی در مرز‌های شرقی کشور از یک آمادگی بسیار خوبی برخوردار هستند و اجازه هیچ تعرضی را به مرز‌های جمهوری اسلامی ایران نخواهد داد.

او با اشاره به اینکه ۵ هزار کیلومتر از مرز‌های کشور در اختیار ارتش است افزود: امروز ارتش با کار‌های بزرگش از جمله صیانت از نظام و کیان کشور اسلامی ایران و خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف و عدم وابستگی به هیچ کشوری با بهره از استراتژی تدافعی و بازدارنده در دنیا حرف اول را می‌زند و این نشانه ارتش انقلابی است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا ادامه داد: تحرک نیروی زمینی ارتش ۱۰۰ درصدی است و این توان روز به روز در حال افزایش است.

آذریان با تشکر از تلاش‌های امیر ضرغام مرادی فرمانده پیشین تیپ ۱۷۷ تربت حیدریه در ارائه خدمات در منطقه ماموریت این تیپ در منطقه شرق کشور بیان کرد: تربت حیدریه به عنوان میقات الرضا (ع) و عبور یک سوم زائران رضوی از این شهرستان و شرایط منطقه مورد توجه ارتش قرار دارد و تقویت و روز آمدی این تیپ در دستور کار ارتش قرار دارد.

انتهای پیام/ا. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
خدا قوت می گم به همه مرزبانان غیور کشور
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۲۰:۲۲ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
سلام متاسفانه آنقدر دشمنان خارجی ما را به خود مشغول کرده اند که از صهیونیست های داخلی غافل شده ایم خطر داخلی همانند سرطان مرگ بار است . لذا باید تاکتیک جنگی تغییر کند و میکروب زدایی داخلی در دستور کار قرار گیرد . آنگاه هیچ قدرت خارجی حرات چپ نگاه کردن به این مرز و بوم را نخواهد داشت . ولی اگر پاک سازی درون از میکروب های صهیونیست انجام نشود امکان متلاشی شدن بدون دخالت مستقیم بیگانه امکان پذیر است .