فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

پاداش خانواده شهدا با اجر شهدا برابر است

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به سختی‌هایی که متوجه خانواده شهدا است، اجر و پاداش آن‌ها با شهدا برابری می‌کند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم معنوی "روز شهید" با حضور خانواده معظم شهدای ناجا گفت: خانواده شهدا همان اجر و پاداشی را دارند که شهدا دارند، چه سختی‌هایی که در زمان حیات شهدا در زمان نبودشان کشیده اند و هم غمی که پس از شهادت عزیزان خود تحمل می‌کنند.

او افزود: شهدا راهی را انتخاب کردند که ارزش آن را پیامبر اسلام در مورد آن بسیار گفته اند. آن‌ها بهترین راه عاقبت بخیری را انتخاب کرده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: نیروی انتظامی تاکنون بیش از ۱۳ هزار شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است راه شهدا باید به خوبی ادامه پیدا کند.

سردار اشتری بیان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری شهادت یک مرگ تاجران است. شهدا جان خود را دراه امنیت و آرامش می‌دهند و این کار ساده‌ای نیست.

او تصریح کرد: دو نعمت هست که تا وقتی باشد قدرش مشخص نمی‌شود؛ یکی امنیت و دیگری سلامت و می‌توان دید که شهادت و مجاهدت شهدا چه تاثیری مهمی در ایجاد امنیت کشور داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: شهادت از دیدگاه ملی برای هر کشوری افتخار محسوب می‌شود و در کشور ما علاوه بر نگاه ملی رنگ و بوی الهی و دینی هم دارد و اهمیت و درجه شهادت را در کشور ما بالا می‌برد.

سردار یونس عبدی رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا در این مراسم گفت: امسال نیروی انتظامی ۶۳ شهید را در راه برقراری نظم و امنیت تقدیم انقلاب کرده است.

او افزود: همچنین از ابتدای امسال ۱۱ تن از جانبازان دوران دفاع مقدس ناجا نیز به فیض عظیم  شهادت نائل شده است.

در این مراسم سردار اشتری فرمانده ناجا در آیین نکوداشت خانواده معظم ۲۶ شهید امسال نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به فرزندان این شهدای سرافراز مدال افتخار اهدا کرد.

انتهای پیام//م. ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار