بازدید وزیر بهداشت از مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) شهر کرمانشاه از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و سایر مسئولان درمانی استان با حضور در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) از بخش ویژه بیماران مبتلا به کرونا در این مرکز بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت درمان این بیماران قرار گرفت.

وزیر بهداشت در ادامه از مرکز گلستان، بیمارستان تخصصی نگهداری بیماران مبتلا به کرونا بازدید کرد و علاوه‌ بر گفتگو با کادر درمان با تعدادی از بیماران از نزدیک سخن گفت و در جریان مشکلات و نواقص و درخواست‌های آنان قرار گرفت.

دکتر عین اللهی در جریان بازدید از مرکز گلستان با تاکید بر ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در زمان ورود و خروج مسافران از مرزهای کرمانشاه به کشور تاکید کرد: باید تمام شیوه نامه های بهداشتی در مرزها انجام شود و هرگونه موارد مشکوک با جدیت رصد و پیگیری شود.

گفتنی است :مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) شهر کرمانشاه یکی از مراکز درمانی مجهز و پیشرفته غرب کشور است که از زمان شیوع کرونا تاکنون به مرکز تخصصی بستری و مداوای بیماران مبتلا به ویروس کرونا تبدیل شده است.

بازدید دکتر عین اللهی، وزیر بهداشت از مرکز واکسیناسیون تجمیعی شماره ۲ واقع در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

بازدید دکتر عین اللهی، وزیر بهداشت از مرکز واکسیناسیون تجمیعی شماره ۲ واقع در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

وزیر بهداشت همچنین در ادامه این سفر از مرکز مراقبت ۱۶ ساعته سینا و مرکز واکسیناسیون تجمیعی شماره ۲ واقع در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بازدید کرد

وی بعد از این بازدیدها در جلسه ستاد کرونا استان کرمانشاه در استانداری شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.