پیام‌های دریافتی در بیست و سوم شهریورماه؛

کمبود واکسن برکت در مشهد و گلایه از افزایش شهریه مدارس

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۲۳ شهریور در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام‌ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ بیست و سوم شهریورماه، در ادامه قابل مشاهده است.

 

باسلام بنده از استان بوشهر پیام ارسال می‌کنم هزینه‌ یک‌سال تحصیلی و بیمه و شهریه‌ی فرزندم در سال اول مدرسه شده افزایش یافته است لطفا پیگیری کنید. باتشکر


گاز ال پی جی از ابتدای سال ۳ بار گران شده است لطفا بررسی شود.


در روستایمان دسترسی به اینترنت ندارن ودانش آموزان و دانشجویان از نظرتحصیلی افت کردند آمار روستایمان هم بالا است چرا مشکل ما را حل نمی‌کنند.


سلام من ۵۴ سال سن دارم در دانشگاه کاشان کار می‌کنم هنوز واکسن نزدم لطفا در مورد دریافت واکسن ما را راهنمایی کنید.


سلام وقتتون به خیر امروز و دیروز برای دوز دوم واکسن برکت بالغ بر ۲۰ مرکز مختلف در شهر مشهد مراجعه کردم ... همه آن‌ها اعلام کردند که نداریم و تا یک ماه دیگر هم نمی‌آید. لطفا پیگیری کنید.


سلام ما در حدود ۵۰۰ کارگر زحمت کش در آزاد راه شمال تهران قطعه ۲ مشغول بکار هستیم متاسفانه برای رفتن به سر کار باید روزانه مبلغ ۸۰ هزار تومان عوارض پرداخت کنیم خواهشمندیم بررسی کنید.


سلام چرا واکسن برکت پیدا نمی‌شود؟ الان هرجا می‌رویم میگن سینو فارم و استرازینکا هست، ولی برکت نیست. محمد ۳۵ ساله از مشهد

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
سلام ، لطفا درزمینه انشعاب کنتور آب درمنطقه روستایی هم رسیدگی وپی گیری گردد تا با تخفیف وآسان ترومساعدت بیشتر برای افراد درخواست کننده ساکن روستا لزطریق اداره آب انجام گردد. باتشکر
آخرین اخبار