پیام‌های دریافتی در نوزدهم شهریورماه؛

گلایه شهروندان از عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بهشت رضای مشهد تا سنگ اندازی مسئولین جلوی پای شرکت‌های دانش بنیان

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۱۹ شهریور در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه ShahrvandYJC@ پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام‌ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ نوزدهم شهریورماه، در ادامه قابل مشاهده است.


سلام. در شرایط کرونایی اوضاع رعایت بهداشت مردم در بهشت رضای مشهد زیر صفر است. بماند در خاکسپاری چه تعداد قابل توجهی مردم حضور دارند. با جمعیت چشمگیر مراسم سوم، هفتم، چهلم و سالگرد برگزار می‌کنند و کسی نیست تذکر بدهد. پیگیری کنید.


باعرض سلام وخسته نباشید. در چالدران استان آذربایجان غربی روستای تازه کند جایی که زمین را دو متر بکنی آب میاد بیرون منبع آب داریم آب هست، ولی مسئولین چند سال است مردم این روستا را سرگردان نموده اند. روستا لوله کشی آب ندارد. امیدواریم به دست مسئولین برسد.


سلام. در شهرکرد روستای دستگرد امامزاده در ۲۵ کیلومتری مرکز استان قراردارد از روستا‌های تاریخی استان است ساختمان مدرسه راهنمایی پسرانه به علت فرسوده بودن غیرقابل استفاده است حدود ۸۰ نفر دانش‌آموز الان آواره و سرگردان شده‌اند شاید ۲۰ سال است که مسئولان آموزش و پرورش، فرمانداری، بخشداری و نمایندگان مجلس در جریان وضعیت نامناسب این مدرسه هستند، ولی تاکنون دریغ از یک قدم مثبت برای ساختن مدرسه سازمان نوسازی فقط اعلام کرده باید ۳۰ درصد ساخت را مردم انجام دهند که واقعا جای بسی تاسف است برای مسئولان استان مگر مردم کشاورز و دامدار چقدر توان انجام این کار را دارند خواهشمندم با پخش این گزارش صدای مظلومیت این مردم رنجدیده را به گوش مسئولان برسانید.


با سلام. مرکز سلامت قدس شهرستان کنگان استان بوشهر فقط ۲ ساعت در روز تست کرونا می‌گیرد آن‌هم از ۷ صبح تا ۹ صبح در حالی که این تنها مرکز تست گیری شهر است. این شهری دارای مراجعه کننده‌های زیادی از شاغلان شرکت‌های پتروشیمی و پالایشگاه و مردم عادی و خانوار‌ها هستند. آیا بهتر نیست بعد از ظهر و شب‌ها هم هر نوبت ۲ ساعت تست گیری کنند تا بهتر مدیریت شود. لطفا در این زمینه گزارشی تهیه کنید.


سلام وقت تان بخیر. لطفا سری هم به ما مداحان سازمان بهشت زهرا بزنید تا ببینید در این مدت کرونا چقدر سختی کشیدیم، اما هیچ کجا از همکاران بنده در واحد مداحی تقدیری نشد حتی اسمی برده نشد.


با سلام. ما با کمک یک خیر که هم زمین و هم سرمایه در اختیارمان گذاشت توانستیم یک شرکت دانش بنیان تاسیس کنیم هدف ما نجات جنگل با روش‌های علمیست. ولی از روزی که خواستیم کارمان را شروع کنیم تمامی مسئولین شهری فقط سنگ جلوی پای ما انداختند. لطفا پیگیری کنید.


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
سلام ، درمورد واکسن کرونا برخی تاریخ واکسن آنان گذشته ودرسایت برای ثبت نام جواب می دهد محل پر است وانحام نمی گردد متولدین قبل از ۱۳۵۰ لطفا پی گیری تا با مراجعه حضوری بتوانند واکسن بزنند باتشکر
آخرین اخبار