درخواست دوباره بنی گانتس برای تحریم ایران!

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بار دیگر خواهان تحریم کشورمان به منظور سوق دادن به سوی یک توافق شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بلومبرگ، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بار دیگر با تکرار ادعا‌های پیشین خود علیه کشورمان گفت قدرت‌های جهانی که به دنبال تجدید مذاکرات هسته‌ای با ایران هستند، می‌بایستی به منظور سوق دادن تهران به سوی یک توافق، تحریم‌هایی را علیه ایران وضع کنند.

بنی گانتس امروز در کنفرانسی در تل آویو با تشویق اعضای توافق هسته‌ای برای اعمال تحریم علیه کشورمان، مدعی شد: زمان عمل فرا رسیده است.

او همچنین در ادامه ادعا‌های خود گفت: ایران بیش ازهر زمان دیگری به مرحله تبدیل شدن به یک دولت هسته‌ای نزدیک شده است.

عبارت دولت هسته‌ای در زبان مقامات غربی و همپیمانان شان به کشور دارای سلاح هسته‌ای ای اطلاق می‌شود.

او همچنین گفت ایران سامانه پهپادی را که قادر به حمل مواد منفجره برای هزاران کیلومتر می‌باشد، توسعه داده است.

این در حالی است که مقامات کشورمان پیشتر گفته بودند مذاکرات با قدرت‌های جهانی می‌بایستی تا بر روی کار آمدن یک دولت جدید در تهران، متوقف شود.

بنی گانتس همچنن مدعی شد ایران به تازگی به انتقال اطلاعات ویژه در زمینه تولید پهپاد به حماس و جنبش جهاد اسلامی اقدام کرده است.

این وزیر صهیونیست در ادامه ادعاهای خود افزود: ایران شاخه های تروریستی  را درست کرده که در تأسیس ارتشهای تروریستی دست داشته اند و در تحقق اهداف اقتصادی و سیاسی  و نظامی در عراق، سوریه و لبنان کمک کرده اند؛ همچنانکه ایران در نوار غزه در تلاش است تا اطلاعاتی را که سبب ایجاد تولید پهپاد می شود، منتقل کند.

او در خصوص مسأله فلسطین و دیدار با محمود عباس مدعی شد: اسرائیل دارای اختلاف ایدئولوژیک عمیقی با تشکیلات خودگردان فلسطین هست؛ اما دو طرف در تلاش برای صلح و ثبات هستند. از همین رو تصمیم گرفتم تا با ابومازن که واقعیت فعلی را درک می کند، دیدار کنم.

گانتس همچنین گفت هماهنگی با تشکیلات خودگردان فلسطین و تقویت اقتصاد فلسطین ده ها برابر ارزش دارد. وی در ادامه گفت:ما باید راهی برای هماهنگی و همکاری با آمریکایی ها بیابیم. نمی توانیم روابط خود را با آنها قربانی کنیم." او توضیح داد که "نیازی به تشویق متقابل این روابط نیست. فرقی نمی کند که آنها دموکرات باشند یا جمهوری خواه.

گفتنی است روز گذشته نیز نشریه آمریکایی وال استریت ژورنال در گزارشی ادعایی از سفر «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، به ایران خبر داد و مدعی شده بود تفاهمی میان این مقام ارشد بین‌المللی و تهران در زمینه نظارت بر تجهیزات هسته‌ای ایران، حاصل شده است.

این نشریه در ابتدا با بیان آن‌که گروسی در اوج مذاکرات گسترده روز‌های اخیر و با هدف تضمین تعهدات تهران، به ایران سفر می‌کند، نوشته بود: «سه منبع آگاه به مذاکرات اعلام کردند که سفر گروسی پس از حصول تفاهمی میان ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برگزار می‌شود و این تفاهم به آژانس اختیار دسترسی به تجهیزات هسته‌ای ایران و نظارت بیشتر بر آن را خواهد داد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۱:۲۲ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
فقط به فقط باید به زندانهای صهیونیستها حمله نظامی تمام عیار کنند فلسطینیان همانند حملات پی در پی سپاه قدس به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی عزیز عمل کنید که داعش تا دندان مسلح وحشی جنایتکاران را از سرزمین سوریه و عراق پاکسازیشان کرد و نابودشان کرد باید اینچونین عمل کنید و شهر به شهر روستا به روستا زندان به زندان را در فلسطین فتح کنید و زندانیانتان را آزاد کنید باید فلسطینیان همچون مقاومت اسلامی سردار دلها حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس حمله و عمل کنند تا بتوانند اسیرانشان را و سرزمینشان را آزاد کنند راه دیگری نیست که نیست باید حقتان را از وحشیهای ظالم ستمگران صهیونیستی با زور و جنگ و خشونت و وحشیگری خشک و خشن و شدید همانند کاری که صهیونیستها طی 70 اندی سال باهاتون کردند باهاشون کنید تا سرزمین و اسیرانتان را پس بگیرید هیچ راه دیگری نیت که نیست مگر فقط همین شش نفر اسیر در زندانهای صهیونیستهای ظالم و ستمگر بودند بسیاری از مردمان بی گناه بی دفاع فلسطینیان زن و مرد دختر و پسر کودکان و نوجوانان جوانان سالمندان اسیر زندانهای این حرام لقمه های دزدهای اشغالگران فاسد فاسقین نکبتهای غاصب صهیونیستها هستند فقط به فقط با حملات گسترده قدرتمندانه پی در پی اسیرانتان و سرزمینتان را می توانید آزاد کنید ولاغیر و خلاص . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر و عمل خردمندانه تمام کننده برای همیشه طول تاریخ بشری . و من الله توفیق .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
طبل هرچی توخالی تر،صداش بلندتر.خوبه اینا در مقابل راکت های دست ساز حماس زانو زدن.شانس آورد با حزب اله درگیر نشدن وگرنه اونا موشک های قدرتمند نقطه زن دارن.بماند جمهوری اسلامی ایران موشکهای نقطه زن برکه ساز داره و قدرت تخریبی شبه اتمی دارن و به هر جا برخورد کنن همه چیزو فرو میکنن توی یک گودال عمیق و وسیع.تروریست های ضربه مغزی شده آمریکایی در عین الاسد میفهمن من چی میگم
آخرین اخبار