فروش مجموعه نماد‌های شکلک دیجیتالی در حراج Heritage

اولین نماد‌های دیجیتالی لبخند ساخته شده توسط اسکات فالمن دانشمند حوزه کامپیوتر قرار است در حراج Heritage به فروش برسد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از eremnews، پس از ۳۹ سال، مجموعه نماد‌های شکلک دیجیتالی شادی که توسط دانشمند کامپیوتر اسکات فالمن به عنوان اولین نماد‌های دیجیتالی لبخند در جهان اختراع شد، در ایالات متحده آماده حراج است. مجله آلمانی "اشپیگل" اعلام کرد که ترکیب‌های کلیدی خنده آور که برای اولین بار به عنوان یک لبخند دیجیتالی استفاده شد، اکنون آماده فروش است. انتظار می‌رود لبخند دیجیتالی به صورت آنلاین به حراج گذاشته شود.

اولین نماد‌های دیجیتالی لبخند

عادات معمول در حراج‌های Heritage

طبق عادات معمول حراج‌های Heritage در دالاس، پیشنهادات تا ۲۳ سپتامبر قابل دریافت است. اسکات فالمن از دانشگاه پیتسبورگ برای اولین بار در ۱۹ سپتامبر ۱۹۸۲ مجموعه‌ای از شخصیت‌ها و نماد‌ها را برای استفاده در این زمینه پیشنهاد کرد و اکنون بسیاری او را پدر لبخند دیجیتالی جهان می‌دانند. بر اساس گزارش مجله آلمانی، طبق رسم حراج‌های Heritage، پیشنهاد اولیه برای به اصطلاح NFT، مبلغ ۱۰۰۰ دلار است. NFT یک نوع گواهی نامه دیجیتالی از اصالت و یک توکن غیرقابل تعویض است که حاوی نامه اصلی فالمن بر روی تابلو اعلانات آنلاین دانشگاه است.

ایموجی ها

در سال ۲۰۰۴ ایموجی‌های معروف در سراسر شبکه‌های اجتماعی به همراه جلوه‌های صوتی همراه و تنها شش سال بعد به کلیپ‌های ویدئویی تبدیل شدند. هنرمندان و تصویرگران حرفه‌ای در مدرن سازی شکل‌های شکلک و ایموجی‌ها مشارکت داشته اند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.